فرماندار شهرستان رباط کریم خبر داد؛

اعمال محدودیت رفت و آمد در شهرستان رباط کریم

فرماندار رباط کریم گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متمردان طرح ممنوعیت منع رفت و آمد در شهرستان در نظر گرفته شده است.

رباط کریم _ سایت خبری پرسون؛ نظام ملکشاهی در خحصوص منع تردد در شهرستان رباط کریم به سمت مراکز استان ها بیان کرد: بنا به تصمیم چهل و دومین جلسه کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌ و آمد از ظهر دوشنبه (۱۲ آبان) محدودیت رفت و آمد در ۲۵ استان کشور و شهرستان رباط‌کریم اعمال خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خصوص ورود و خروج خودروها عنوان کرد: از ساعت ۱۲ امروز، اعمال ممنوعیت‌ها در استان‌ های تهران از انتهای حوزه استحفاظی آن ها آغاز و به‌صورت یکپارچه خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به تهران و ۲۴ استان دیگر تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری ممنوع است.

وی در ادامه خواهان هماهنگی و پشتیبانی دستگاه های متولی جهت اجرای محدودیت‌های ابلاغی شد و افزود: الزام است اداره های راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نسبت به انسداد معابر غیر اصلی با هماهنگی پلیس راهور شهرستان اقدام نمایند.

مقام عالی دولت با اشاره به برخورد قانونی و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفان، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی، متخلفان را بر اساس کد تعریف شده، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد کرد و این طرح شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نخواهد شد.

گفتنی است، مراکز استان‌های دارای ممنوعیت عبارتند از: تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.

مهدیزاده_ استان تهران

http://ostan-th.ir

209505