سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

۹۱ مورد جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای ۹۱ مورد جدید بیماران کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

همدان -سایت خبری پرسون؛ محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان همدان اظهار کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان همدان گزارش شده که رکورد جدیدی از ابتدای شیوع کرونا برای استان همدان است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته متاسفانه ۶ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان همدان ثبت شده است، افزود: میزان مراجعین سرپایی با علائم حاد تنفسی به بیمارستان ها ۴۷۹ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: از این تعداد ۲۰ مورد در آی سی یو بستری شده اند و حال ۳۲ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

طاهری گفت: از ابتدای شیوع کرونا موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان همدان ۵ هزار و ۸۲۸ مورد و تعداد بهبود یافتگان ۴ هزار و ۵۴۶ نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان مرگ و میرها از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۷۸۶ مورد در استان گزارش شده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرستان های استان نیز بیان کرد: اسدآباد با ۱۴۲ نفر، بهار با ۳۶۷ نفر، رزن و درگزین با ۲۹۸ نفر، فامنین با ۸۷ نفر، کبودرآهنگ با ۳۷۲ نفر و نهاوند با ۶۲۴ نفر دارای بیماران کرونایی هستند.

وی اضافه کرد: همدان با ۲ هزار و ۲۲۴ نفر و ملایر با یک هزار و ۱۱۵ نفر دارای بیشترین مبتلایان کرونایی در استان هستند.

طاهری در پایان افزود: فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست ها، فاکتورهای پیشگیری از بیماری کروناست که باید همه به آن توجه داشته باشند.

208766

مطالب مرتبط