قالیباف خبر داد:

از تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس تا قیمت گذاری های جدید کالا

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات مجلس با وزرای اقتصادی کابینه و نشست غیرعلنی امروز با وزیر صمت، گفت: تصمیمات جدیدی در حوزه قیمت‌گذاری، تأمین و توزیع کالا صورت گرفت و اطمینان داریم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت.

به گزارش پرسون، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 30 مهر) قوه مقننه در تشریح نشست غیرعلنی گفت: در این نشست درباره مسائل اقتصادی با اولویت وزارت صمت، در حوزه قیمت ها، تأمین و توزیع کالا و روش های آن و مسائل مربوط به فولاد و شرکت های فولادی با هماهنگی وزارت صنایع بحث و بررسی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد که توضیحات آن در فرصت مناسب ارائه می شود، عنوان کرد: تأمین کالا و تهاتر در این حوزه، همچنین اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز از اولویت هایی بود که تصمیم گیری های جدیدی برای آنها صورت گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می رسانیم.

208487