«شهربانو»۱۴۰۰ روی پرده سینماها می رود

فیلم سینمایی «شهربانو» دومین اثر مریم بحرالعلومی که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است، سال بعد درباره اکران آن تصمیم گرفته خواهد شد.

به گزراش پرسون؛ مریم بحرالعلومی کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است درباره اکران عمومی این فیلم گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سال جدید میلادی پخش خارجی فیلم را آغاز کنیم و به دلیل شیوع ویروس کرونا و بی‌ثباتی شرایط موجود اکران، سال بعد درباره اکران داخلی آن به صورت آنلاین یا پرده‌ای تصمیم خواهیم گرفت.

وی همچنین درباره حضور فیلم «شهربانو» در جشنواره‌های داخلی و خارجی عنوان کرد: باید چند ماهی را برای برنامه‌ریزی پخش‌کننده بین‌المللی فیلم (کمپانی Maroon Films) برای حضور در جشنواره‌های خارجی صبر کنیم، همچنین با دوستان پخش‌کننده داخلی هم مذاکراتی را برای اکران ۱۴۰۰ آغاز کرده‌ایم، ضمن اینکه «شهربانو» امسال و برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر متقاضی خواهد بود.

کارگردان فیلم «پاسیو» در پایان از وجود ویروس کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر این ویروس منحوس بساطش را از کره زمین جمع کند تا بتوانیم درست نفس بکشیم، درست فکر کنیم، زندگی کنیم و همچنین فیلم‌هایمان را بسازیم.

قصه فیلم سینمایی «شهربانو» به قلم پژمان تیمورتاش با مضمونی اجتماعی، مبتنی بر چالشی در یک خانواده روایت می‌شود.

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان‌ارثی و بهرنگ علوی، باحضور یوسف تیموری و صدای مه‌لقا باقری بازیگران این فیلم هستند.

منبع: صبا

207831