مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس عنوان کرد:

رفع موانع فروش تولیدات با راه‌اندازی انجمن‌های مد و لباس

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس تصریح کرد: انجمن‌های مد و لباس می‌توانند خلاء‌های موجود برای معرفی طراحان به جامعه مخاطب را رفع و زمینه فروش تولیدات را فراهم کنند.

فارس _ سایت خبری پرسون؛ سیده معصومه دستغیب شنبه ۱۹ مهر در بازدید از دو مرکز خانه مد و موسسه طراحی و تولید لباس بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنرمندان و متخصصان این رشته تأکید کرد.

او در نشستی که با تعدادی از طراحان و تولیدکنندگان لباس داشت به گفتگو و بررسی مسائل و مشکلات طراحان مد و لباس و تولید کنندگان پوشاک پرداخت و تأثیر کرونا بر وضعیت کسب و کار آنان را بررسی کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به درخواست طراحان در این نشست مبنی بر لزوم راه‌اندازی و حمایت از انجمن‌های مد و لباس، گفت: انجمن‌های مد و لباس با حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد دلگرمی برای طراحانی که با علاقه مندی کارهای مناسبی را طراحی می‌کنند و علاوه بر تقویت فرهنگ حیاء و عفاف و حجاب، موجب جهش تولید نیز ایجاد می‌شود.

دستغیب همچنین فضای مجازی را یک فرصت خوب برای معرفی تولیدات طراحان بیان کرد و افزود: چنانچه حمایت‌ها و همکاری‌ها بیشتر شود می‌توان امیدوار بود که هنرمندان رشته طراحی لباس و تولیدات داخلی بتوانند با بازارهای خارجی رقابت کنند و به دنبال آن امکان کاهش واردات پوشاک خارجی ایجاد شود.


نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

207595

مطالب مرتبط