رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛

رواج مهارت‌افزایی و توسعه مراکز مهارتی از اولویت‌های مجلس

رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، رواج مهارت‌افزایی و توسعه مراکز مهارتی را از اولویت‌های مد نظر مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: کشور برای دستیابی به جهش تولید واقعی، نیازمند نیروی ماهر است.

فارس _ پرسون، فریدون عباسی شنبه ۱۹ مهر در حاشیه بازدید از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز، بیان کرد: مجلس آماده تصویب قوانین راهگشا برای ارتقاء آموزش‌های مهارتی و دانشگاه فنی وحرفه‌ای است.

او ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای‌ از زمانی که پایه‌گذاری شده به خصوص از سال ۶۳ به بعد، شکل بهتری گرفته و تاکنون فارغ‌التحصیلان خوبی پرورش داده و اینها هستند که چرخ صنایع و تشکیلات وابسته را راه انداخته‌اند.

عباسی با بیان اینکه بر این باوریم مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای را باید خود مدیران و اساتید آن پیگیری و راه حل‌ها را برای رفع مشکلات ارائه دهند، بیان کرد: اگر مشکلات قانونی در رشد و توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای وجود دارد آمادگی داریم با هم‌فکری این دانشگاه و دانشگاه‌های مشابه به سمت تصویب قوانین مورد نیاز و راهگشا برویم.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید دانشکده فنی حرفه‌ای شهید باهنر شیراز نیز گفت: در این بازدید با امکانات و شیوه آموزش‌های دانشگاهی و فنی آن آشنا شدم و امیدوارم این الگو را در شهرستان‌های دیگر به خصوص کازرون و کوهچنار اجرایی کنیم.

نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

207578