مدیر خدمات فنی شرکت توزیع برق شیراز:

کاهش خاموشی‌ها در شیراز با اجرای طرح "تعمیرات زیر نور آفتاب"

مدیر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح "تعمیرات زیر نور آفتاب" طی هفت سال گذشته، شاهد کاهش خاموشی‌های ناگهانی در این شهرستان هستیم.

فارس - سایت خبری پرسون، محسن بیغرض شنبه ۱۹ مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون بیش از هفت سال از اجرای طرح "تعمیرات جهادی زیر نور آفتاب" می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این طرح از سال ۹۳ در توزیع برق شیراز کلید خورد و امروز در کشور فراگیر شده است.

او اعلام کرد که طی بیش از هفت سال، ۱۴۷۰ برنامه تعمیرات گروهی شبکه، اجرا شده و میزان خاموشی‌های برق، نسبت به سال 90 یک چهارم کاهش یافته است.


مدیر خدمات فنی شبکه توزیع برق شیراز توضیح داد: بعد از برف سنگین سال ۹۲ که شاهد بروز خاموشی و مشکلاتی در شبکه توزیع برق شیراز بودیم، این مشکل منجر به شکل گیری و عملیاتی شدن ایده "تعمیرات زیر نور آفتاب "شد که تا امروز تداوم دارد.

مدیر خدمات فنی شبکه توزیع برق شیراز، خاطرنشان کرد: همین اقدامات اجرایی شده در برنامه تعمیرات گروهی طرح "تعمیرات زیر نور آفتاب" موجب شد که در زمان وقوع سیل فروردین سال ۹۸، کمترین میزان خاموشی برق را شاهد باشیم.

بیغرض همچنین گفت: اجرای اقدامات برنامه‌ریزی شده در این طرح، میزان خاموشی‌ها را از ۸۴۱ دقیقه به ازای هر مشترک در سال ۹۰، به حدود یک چهارم یعنی ۲۰۶ دقیقه به ازای هر مشترک در پایان سال ۹۸، کاهش داده است.

او خاطرنشان کرد: از سال ۹۳ تا پایان سال ۹۸ بالغ بر ۴۱۳ هزار و ۱۸۵ عیب و نقص فنی در شبکه شناسایی و با تدوین برنامه دقیق، رفع شده و اقدامات از مرحله شناسایی عیوب تا رفع آن، به شکل کامل مستندسازی و تصویربرداری شده است.

نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

207567

مطالب مرتبط