رئیس اتحادیه صنف بستنی، فالوده و کافه تریای شیراز اعلام کرد:

اعلام نتیجه مسمومیت تعدادی از شهروندان با مصرف قهوه تا سه روز آینده

رئیس اتحادیه صنف بستنی، فالوده و کافه تریای شیراز اعلام کرد: علت مسمومیت تعدادی از شهروندان استان فارس به دلیل مصرف قهوه تا سه روز آینده اطلاع رسانی می‌شود.

فارس _ سایت خبری پرسون، جلیل معینی چهارشنبه ١٦ مهر در واکنش به اعلام خبر مسمومیت تعدادی از شهروندان به دلیل مصرف قهوه، عنوان کرد: مسمومیت ناشی از مصرف قهوه در شیراز و برخی نقاط فارس هنوز در حد یک شایعه است و از سوی مقام‌های مرتبط در دست بررسی است؛ لذا آن را تکذیب یا تایید نمی‌کنم.

او در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت شماری از شهروندان فارس و شیراز به دلیل مصرف قهوه، گفت: اتحادیه و دستگاه‌های مسئول، در حال بررسی دقیق‌تر این موضوع هستند و طی روزهای آینده نتایج را از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معینی با یادآوری اینکه طی روزهای اخیر هیچ شکایتی در خصوص مسمومیت به دلیل مصرف قهوه به این اتحادیه ارجاع نشده است، گفت: اتحادیه‌ قهوه خشک و فرآوری شده، یک اتحادیه مستقل است.

این مسئول امور صنفی در شیراز گفت: مغازه‌های عرضه قهوه، بعضا مبادرت به فروش قهوه خشک در کنار قهوه فرآوری شده نیز می‌کنند، لذا رسیدگی به موضوع مسمومیت و شکایات باید مبتنی بر نشانی محل عرضه باشد.

معینی با بیان اینکه برخی از عرضه‌کنندگان قهوه خشک، دارای اتحادیه‌ای جداگانه هستند و خودشان واردات دارند گفت: تنها برخی از اعضای این صنف و کسانی‌که کافی‌شاپ و کافه تریا دارند، از توزیع کنندگان داخلی، قهوه تهیه می‌کنند.

نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

207424