قاضی زاده هاشمی:

حل مشکلات کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره نزنید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که کسانی که برنامه ای برای اداره کشور ندارند، حل مشکلات کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره می زنند.

به گزارش پرسون؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به این موضوع که برخی مسئولین حل مشکلات اقتصادی کشور را به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره می زنند، گفت: کسانی که برای امور کشور برنامه ندارند همیشه منتظر معجزه هستند یا عوامل خارجی و بیرونی را مقصر می دانند، کسی که ضعف‌های خود را نمی پذیرد به دنبال متهم کردن دیگران است یا به دیگران امید دارد و تمایل دارد کسی بیاید، دستش را بگیرد تا بتواند امور را بگذراند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: داستان برخی از مسئولین به خصوص مسئولین دولتی همین است، حدود یکسال از عمر دولت باقی مانده است، امکانات و پتانسیل های مختلف و زیادی در کشور داریم، دولتی ها به جای اینکه تیم چابکی را به کار گرفته و مسائل را حل و فصل کنند، در انتظار رخ دادن اتفاقاتی هستند که منجر بهتحول های احتمالی شود.

وی عنوان کرد: در چهل سال گذشته و بر اساس روابط طولانی که پیش از انقلاب با آمریکایی ها داشته ایم، اکنون باید متوجه شده باشیم که بین دموکرات ها و جمهوری خواهای آمریکایی تفاوتی وجود ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رفتار دموکرات ها و جمهوری خواهان در مقابل ایران مشابه است، اظهار داشت: حملات نظامی آمریکا به ایران در وقایعی چون طبس و کمک به صدام در جنگ تحمیلی و رفتارهای پس از آن نشان می دهد که دو حزب اصلی آمریکا رفتار یکسانی با ایران دارند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه بسیاری دل به پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات آمریکایی ها بسته اند، گفت: دموکرات ها برخلاف ظاهر آرامی که دارند متهورانه تر با ایران رفتار کردند، بنابراین تفاوتی بین ترامپ و بایدن نمی کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر خودمان برنامه ای نداشته باشیم تفاوتی نمی کند ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود یا بایدن.

207133

مطالب مرتبط