معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

برای کمتر شدن مشکلات مالکان باشگاه‌ تلاش می‌کنیم

نصیری با اشاره به اینکه باشگاه‌داران مظلوم واقع شده‌اند گفت: قطعا دغدغه باشگاه‌داران جزو اولویت‌های ما است و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این مشکلات کمتر شوند.

به گزارش پرسون؛ جلسه نرخ گذاری اماکن ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش و معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس امور باشگاه‌ها، رئیس و دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، نماینده مدارس فوتبال و استخرداران و تعدادی از مدیران باشگاه های ورزشی اهواز در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
ابراهیم معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در این نشست اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی، پایگاه‌های اجتماعی و بزرگترین سرمایه ما در دل جامعه هستند و با توجه به اینکه باشگاه‌داران مظلوم واقع شده‌اند، قطعا دغدغه باشگاه داران جزو اولویت‌های ما است که تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این مشکلات کمتر شوند.
وی افزود: برای اینکه موضوع نرخ‌گذاری به بهترین شکل ممکن انجام شود از باشگاه داران محترم درخواست دارم یک کارگروه تخصصی تشکیل دهند و تا هفته آینده جلسه‌ای تخصصی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برای رسیدن به نرخنامه و شیوه نرخ‌گذاری مناسب برگزار نمایند.
در ادامه این نشست، باشگاه‌داران در خصوص مشکلات، گلایه‌ها و راهکارهای خود صحبت کردند و نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت به گفت و گو با مدیران و باشگاه‌داران پرداختند.

207039