شاگردان گل‌محمدی ستاره شدند؛

سلام پرسپولیس به فینال آسیا

نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در حالی به اتمام رسید که این بازی حساس و نفسگیر با نتیجه یک بر یک مساوی و با دو نیمه ۱۵ دقیقه وقت اضافه کار به پنالتی کشید و در ضربات پنالتی پرسپولیس فینالیست آسیا شد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ در جریان دیدار پرسپولیس و النصر گل اول را تیم النصر عربستان توسط مهاجم این تیم با پنالتی به ثمر رساند تا طولی نکشد و در دقیقه ۴۲ مهدی عبدی روی ارسال بشار از سمت راست با ضربه سر دقیق خود با باز کردن دروازه النصر نتیجه تساوی را رقم بزند.

در نیمه اول وقت اضافه دقیقه ۱۰۳ احسان پهلوان با خطایی که روی بازیکن النصر انجام داد و با گرفتن دومین کارت زرد و کارت قرمز اخراج شد تا پرسپولیس در نیمه دوم وقت اضافه ۱۰ نفره بازی را ادامه بدهند.

اما در نهایت کار به پنالتی کشید و در ضربات پنالتی،پنالتی اول را حسین کنعانی زادگان به گل تبدیل کرد.

در ادامه ضربات پنالتی دومین پنالتی را مهاجم النصر به گل تبدیل کرد و پنالتی بعدی پرسپولیس را سیامک نعمتی به گل تبدیل کرد تا ضربه پنالتی النصر را گونزالومارتینز به گل تبدیل کند،پنالتی بعدی پرسپولیس را سرلک با گلی زیبا و مخالف به ثبت رساند،پنالتی سوم النصر را بازیکن آنها به ثمر رساند تا شجاع خلیل زاده در پنالتی چهارم توپ خود را در گوشه دروازه نقش ببندد و پنالتی چهارم النصر را مایکون مدافع برزیلی النصر نتوانست به گل تبدیل کند تا گل برد ایران را شجاعی به ثبت برساند و در ضربات پنالتی پرسپولیس به فینال آسیا دست پیدا کند.


تیم پرسپولیس با ترکیب بازیکنان زیر بازی خود را به پایان رساند؛
حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

در ادامه تیم النصر عربستان با ترکیب بازیکنان زیر بازی را به پایان رساند؛
برد جونز، مایکون، عبدالله مادو، سلطان الغنام، عوض خمیس الفرج، عمدالمجید الصلیهم، عبدالله الخیبری، خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری، گونزالو مارتینز و عبدالرزاق حمدالله ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر روی ویتوریا در ترکیب النصر عربستان برابر پرسپولیس قرار گرفتند.

206966