مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد؛

نمایشگاه مجازی آثار نقاشی دفاع مقدس در یزد برپا شد

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد از برپایی نمایشگاه مجازی آثار نقاشی هنرمندان برجسته کشور با موضوع دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پرسون؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه مجموعه آثار هنرمندان مطرح و برجسته کشور با موضوع دفاع مقدس در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی https://artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd در معرض دید عموم قرار داده شد.

حسین دشتی اردکانی افزود: در این نمایشگاه مجازی 20 اثر زیبا، فاخر و ماندگار از هنرمندانی چون؛ عبدالحمید قدیریان، کاظم چلیپا، ناصر پلنگی، مصطفی گودرزی، حسن رزم‌خواه، علی وزیریان، مرتضی گودرزی، حسین خسروجردی، علی شیخی، حبیب صادقی و مرتضی اسدی ارائه شده است.

وی ادامه داد: در این آثار اقتدار، مقاومت، ایثار و ایستادگی رزمندگان و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس به زیبایی و هنرمندانه نقاشی شده است.

دشتی اردکانی هدف از برپایی نمایشگاه را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و فداکاری با استفاده از هنر و ابزار هنری عنوان کرد.

206501