تجلیل از مدافعان سلامت خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به نقش پرستاران در دفاع مقدس گفت: مدافعان سلامت استان در هفته دفاع مقدس تقدیر خواهند شد.

به گزارش پرسون؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: در هفته دفاع مقدس ۳ هزار ۲۰۰ برنامه در قالب ۲۷ طرح و مصوبه در خراسان شمالی اجرا خواهد شد که انجام برخی از آنها آغاز شده است.

امیر سرتیپ محمد نجاتی با اشاره به نامگذاری هر روز هفته دفاع مقدس به یک عنوان، اظهار کرد: تولید ملی، آمادگی دفاعی، خودباوری، دشمن شناسی، معنویت، خانواده و سلامت از جمله این موارد است.

وی با اشاره به نقش پرستاران در دفاع مقدس، افزود: در هفته دفاع مقدس ضمن بزرگداشت شهدای سلامت، از مدافعان سلامت استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

نجاتی نقش بانوان در دفاع مقدس را پررنگ توصیف کرد و ادامه داد: از این رو، یک روز به نامه زنان، اسوه صبر و مقاومت نامگذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بصیرت افزایی، استکبار ستیزی و توجه به وحدت ملی را از دیگر مبانی جنگ تحمیلی دانست و گفت: فرماندهان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در استان تجلیل خواهند شد.

وی از افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت سپاه پاسداران در روز نخست هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: روز سه شنبه زنگ مقاومت و ایثار در مدارس به صدا در می‌آید و در پادگان‌ها نیز از سربازهای مبتکر و نمونه در حوزه تولید تقدیر به عمل می‌آید.

نجاتی از اعزام راویان به هزار و ۴۸۰ مسجد و مدارس استان نیز خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند در طول هفته دفاع مقدس روزانه به مدت ۲ ساعت اختصاصی پاسخگوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند.

205830