استاندار کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه از ایثارگران خط مقدم سلامت تقدیر کرد

استاندار کرمانشاه گفت: پزشکان که با رنج فراوان دوران تحصیلی طولانی را طی می کنند و با علم آموخته خود رنج و درد جامعه را به سوی آرامش و سلامت حرکت می دهند.

کرمانشاه- پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از پزشکان جهادگر و ایثارگر استان با حضور جامعه پزشکی، خانواده های شهدای مدافع سلامت، مسوولین دانشگاه علوم پزشکی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهدای دولت برگزار شد گفت: مردم قدر شناس ایران هیچگاه زحمات و ایثارگری و از خود گذشتگی پزشکان که در این بحران کنونی داشته اند فراموش نخواهند کرد و این ایثار و فداکاری به نسل های بعد منتقل خواهد شد.
بازوند با عنوان اینکه شهدای مدافع سلامت جان خود را برای سلامت مردم ایران فدا کردند ادامه داد: در این بحران کرونا برای مردم ثابت شد که پزشکان در واقع متعلق به هم وطنان هستند.
استاندار کرمانشاه گفت: پزشکان که با رنج فراوان دوران تحصیلی طولانی را طی می کنند و با علم آموخته خود رنج و درد جامعه را به سوی آرامش و سلامت حرکت می دهند.
بازوند با تاکید بر اینکه پزشکان تلخی زندگی دیگران را به شیرینی سلامت تبدیل می‌کنند افزود: جامعه پزشکان در همه بحران‌ها ثابت کرده‌اند که ایران را مانند فرزند خویش دوست دارند.
استاندار کرمانشاه با یادآوری خدمات پزشکان در دوران دفاع مقدس که خانواده ها را رها کردند و راهی جبهه‌ها شدند ادامه داد: آن‌ها جان هزاران رزمنده مجروح را با برپایی بیمارستان‌های صحرایی نجات دادند و بسیاری از آن‌ها زیر بمباران دشمن در جبهه ها شهید شدند.
بازوند با اشاره به نقش محوری پزشکان در بحران ها گفت: در زلزله آبان ماه 96 پزشکان با حضور خود جان هم وطنان زیادی را نجات دادند ونقش مهی در بحران سیل در جهت حفظ سلامت سیل‌زدگان داشتند.
استاندار کرمانشاه بیان کرد: در بحران کنونی ماه ها شاهد زحمات و جانفشانی های شبانه روزی این قشر ایثارگر بوده ایم و همچنان نیز ادامه دارد.
رییس ستاد مدیریت و مهار بیماری کرونا با تاکیدی دوباره بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم خاطر نشان کرد: مردم در ایام سوگواری ماه محرم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد اوج گرفتن بیماری و وارد آمدن فشار مضاعفی بر جامعه پزشکی نباشیم.

194585