رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

افزایش ٢٥٠ درصدی واگذاری زمین و خانه به ایثارگران طی سال‌های اخیر در فارس

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش ٢٥٠ درصدی واگذاری زمین و خانه به ایثارگران طی سال‌های اخیر در فارس خبر داد و با بیان اینکه تفاهمنامه امضاء شده به زودی عملیاتی خواهد شد، گفت: با ساخت این ١٠ هزار واحد مسکونی، میزان واگذاری با ١٩ سال گذشته برابری خواهد کرد.

فارس - سایت خبری پرسون :سعید اوحدی دوشنبه ٢٤ شهریور در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه احداث ١٠ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس، گفت: توزیع واکسن آنفلوآنزا ویژه والدین سالمند ایثارگران، در محل سکونت این عزیزان انجام خواهد شد.

او همچنین از تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات بیمه‌ای شرکت‌های طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: از این هفته تحولی در حوزه مباحث درمانی خانواده شهدا و ایثارگران رخ خواهد داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که واکسن آنفلوآنزا ویژه والدین ۶۰ سال به بالای خانواده شهدا و ایثارگران در سطح کشور از ۶ مهر با هماهنگی وزارت بهداشت، آغاز خواهد شد.

اوحدی همچنین گفت: یکی از نعمت‌های بسیار بزرگی که خداوند در مسیر رشد و کمال انسان قرار داده که قطعا بزرگترین هدف از آفرینش است، موضوع توفیق خدمت است.

او شاخص مهم شایسته سالاری برای انسان را بستر توفیق خدمت دانست و گفت: توفیق عظیم تر، ایجاد بستر خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان است و چه خدمتی بالاتر از خدمت به آزادگانی که روزها و شب‌های خود را با مقاومت به امید احیای ارزش‌های اهل بیت(ع) سپری کردند، وجود دارد؟

نوا نیکو - استان فارس

195596