پرپنچی:

امسال بانک‌ها ۶۰ درصد از تعهدات ما را وصول کرده‌اند

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه امسال بانکها ۶۰ درصد از تعهدات اشتغال زایی ما را وصول کرده‌اند، گفت: از بانک‌ها می‌خواهیم تا ۴۰ درصد تسهیلات باقی مانده را تا پایان سال پرداخت کنند چرا که باید انگیزه‌های مردم را به سمت اشتغال زایی تقویت کرد.
تصویر امسال بانک‌ها ۶۰ درصد از تعهدات ما را وصول کرده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در یاری رساندن به مستضعفان جامعه،گفت: هدف آن است که ما به توانمندسازی این دسته از خانواده‌ها کمک کنیم، در همین راستا تسهیلاتی را به آن خانواده‌ها ارائه می‌دهیم و اشتغال زایی برای آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: امسال در بهمن ماه همایشی را برگزار کردیم که طی آن قریب به ۳ هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توانمند و مستقل شدند، به این معنا که این خانواده‌ها صاحب شغل‌های با ثبات و درآمد‌های مطلوب شده و از پوشش ما خارج شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران درباره چگونگی ارائه تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد گفت: در وهله نخست استعدادیابی صورت می‌گیرد و پس از آن به مشاوران اشتغال معرفی می‌شوند، سطح‌بندی‌ها صورت می‌گیرد و در نهایت به بانک‌ها معرفی می‌شوند تا تسهیلات مرتبط با اشتغال زایی را دریافت کنند. در نهایت پس از راه‌اندازی شغل از سوی افراد کمیته امداد تا ۴ سال ناظر بر آن شغل ایجاد شده خواهد بود.

وی با بیان اینکه لازم است بانک‌ها همکاری بیشتری با دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال زایی داشته باشند، ابراز کرد: امسال بانک‌ها ۶۰ درصد از تعهدات ما را وصول کرده‌اند و از بانک‌ها می‌خواهیم تا ۴۰ درصد تسهیلات باقی ماننده را تا پایان سال پرداخت کنند چرا که باید انگیزه‌های مردم را به سمت اشتغال زایی تقویت کرد.

منبع: فارس

611502