مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت؛

رونمایی از پوستر گرامیداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه و رییس ستاد گرامیداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه از پوستر بزرگداشت هفته تعاون در استان رونمایی شد.
کرمانشاه- پرسون؛ حسن عزیزی مدیرکل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در این مراسم با تبریک گرامیداشت هفته تعاون، بیان کرد: در جهان امروز، برای کسب توفیق در کلیه مسائل اقتصادی و فرهنگی باید تعاون و همکاری باشد تا بتوان به مقاصد عالی دست یافت و به منظور ایجاد این همکاری، در اصل۴۴ قانون اساسی، بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، مطرح و شرح و تفصیل آن در ۱۳ شهریور ۱۳۷۰، به تصویب مجلس رسید. در این راستا، هرساله در طول یک هفته این ایام با برگزاری مراسم مختلف گرامی داشته می شود.
وی ایام این هفته را در سال جاری از 13 الی 19 شهریور اعلام کرد و ادامه داد: امسال به خاطر وضعیت کرونا مراسم های هفته تعاون متفاوت از سال های قبل برگزار شده و بیشتر مراسم ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا می شود.
حسن عزیزی افزود: علاوه بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزاری پانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر، افتتاح دو طرح تعاونی همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط تعاونگران، حضور تعاونگران در نماز جمعه و سخنرانی مدیرکل در خطبه های پیش از نماز جمعه 14 شهریور از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته تعاون امسال در استان کرمانشاه است.
نعمت اله خیره- استان کرمانشاه

194925

مطالب مرتبط