مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان خبر داد:

راه اندازی پویش«محرم را با مهر آغاز کنیم» در همدان

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان از آغاز راه اندازی پویش«محرم را با مهر آغاز کنیم» در همدان خبر داد و گفت: امسال این پویش با هدف اختصاص نذورات مردم به امر مقدس مدرسه‌سازی در مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ محمد حسین مرادی مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان در جمع خبرنگاران در خصوص راهاندازی پویش «محرم را با مهر آغاز کنیم» در همدان اظهار کرد: محرم امسال این پویش با اختصاص نذورات مردم به امر مقدس مدرسهسازی در مناطق محروم راهاندازی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و از آنجا که مردم نمیتوانند مانند هر سال نذورات را توزیع کنند این پویش راهاندازی شد تا با هدایت آن برای نوباوگان و فرزندانی که در کانکسها درس میخوانند مدرسه ای به یاد سیدالشهدا(ع) ساخته شود.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه علاقمندان میتوانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه mehremadrese.ir و انتخاب مدرسه دوکلاسه استان؛ برای احداث اقدام و در ساخت مدرسهای به نام سالار شهیدان امام حسین(ع) سهیم باشند افزود: در این سامانه نام عزیزان جزء ارادتمندان امام حسین(ع) ثبت و ضبط میشود.

وی با بیان اینکه طرح «آجر به آجر» فرصتی است که افراد بتوانند با کمترین هزینه در امر مدرسه‌سازی شرکت کنند و باقیات‌الصالحاتی داشته باشند، خواستار توجه به این موضوع شد.

194898