مسئول جنبش مردمی تکریم غذای نذری ظهر عاشورا خبر داد؛

پخت و توزیع 12 هزار پرس غذا در روز عاشورا در همدان

مسئول جنبش مردمی تکریم غذای نذری ظهر عاشورا گفت: به همت جنبش مردمی تکریم نذری ظهر عاشورا در همدان  بیش از 12 هزار پرس غذا در روز عاشورا در همدان پخت و توزیع شد.

همدان- پرسون؛ علی زبرجدی مسئول جنبش مردمی تکریم غذای نذری ظهرعاشورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری مردم فهیم و حسینی همدان و با شعار (ما ملت امام حسینیم) امسال 12 هزار پرس غذای نذری در همدان توزیع شد.

وی افزود: این نذری ها در شهرک الوند همدان و با مرکزیت سلف مرکزی دانشگاه بوعلی سینا طبخ و برای نهار ظهر عاشورا توزیع شده است.

زبر جدی در خصوص چگونگی نحوه پخت و توزیع غذا با توجه به شیوع کرونا گفت: مراحل پخت غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زیرنظر دانشگاه بوعلی و شبکه بهداشت استان صورت گرفت.

مسئول جنبش مردمی تکریم غذای نذری ظهر عاشورا در استان همدان ادامه داد: با هماهنگی هایی که از سه روز پیش با اهالی این شهرک شده بود به هر خانواده یک بسته دوتایی غذای نذری توسط بسیجیان و اهالی مسجد المهدی(عج) اعطا شد.

زبرجدی خاطرنشان کرد: این کار خیر خواهانه در چهار مرحله پشتیبانی، جمع آوری نذورات و کمک های مردمی، پخت و بسته بندی در ظروف یکبار مصرف و توزیع در بین اهالی شهرک الوند انجام گرفت.

وی تاکید کرد: در تمامی مراحل، کلیه عوامل اجرایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تجهیزات کامل از قبیل لباس های مخصوص(گان)، پاپوش، ماسک و دستکش و با نظارت کامل و دقیق بازرسان شبکه بهداشت استان، کار را پیش بردند.

194784