رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه :

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله علما در کرمانشاه برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نماز ظهر عاشورا با امامت آیت الله مصطفی علما در مزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

کرمانشاه- پرسون؛ عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما با توجه به فرا رسیدن عاشورای حسنی (ع) اظهار داشت: با رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله اجتماعی فردا نماز ظهر عاشورا برگزار می شود.

عباس سروری عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده نماز ظهر عاشورا فردا در مزار شهدای کرمانشاه، مقابل حسینیه شهدا برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نماز عاشورای فردا با امامت آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برپا خواهد شد.
سروری خاطر نشان کرد: از نمازگزاران و عزاداران گرامی درخواست می شود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در این مراسم معنوی شرکت کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: همچنین از نمازگزاران درخواست می شود که از مهر، سجاده، تسبیح و... شخصی خود استفاده کنند.
سروری در پایان افزود: همچنین درخواست می شود که کودکان، افراد سالخورده، کسانی که دچار بیماری زمینه ای هستند برای حفظ سلامت خود و سایر عزاداران در این مراسم شرکت نکنند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194731

مطالب مرتبط