آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

کرونا نفس های یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  از جان باختن یک هم استانی مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در استان خبر داد.
کرمانشاه- پرسون؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شبانه روز گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۵۱۹ نفر رسید.
محمدی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد که این مورد فوت مربوط به شهرستان صحنه می باشد.
محمدی ادامه داد: بر این اساس با ثبت یک مورد فوت جدید در اثر ابتلا قطعی به کرونا جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۱۵ نفر می رسد .
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: هم اکنون ۲۲۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
محمدی عنوان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰۶۹۲ نفر بستری و ۹۹۵۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۳۸ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
لطفا در مراسم سوگواری ماه محرم فاصله اجتماعی را رعایت کنید و ماسک بزنید...
آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194683