فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور:

نقش ارتش در حفظ امنیت و القای آرامش در جامعه بی بدیل است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: ارتش به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کارکنان مخلص و متخصص همواره موجب دلگرمی کشور بوده و نقش موثری در حفظ امنیت و القای آرامش در جامعه بر عهده دارد.

به گزارش پرسون؛ امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در جمع فرماندهان، مسئولان و مدیران ارشد منطقه شمال غرب کشور ارتش افزود: امنیت از ضروری‌ترین نیازهای یک جامعه است که از درون انسان نشات می‌گیرد و ارتباط محکمی باایمان دارد، هرگاه آدمی بتواند تعادل لازم را بین قوای درونی خود مانند غضب و شهوت برقرار کند، انسان ایمنی است.

وی افزود: در فرهنگ قرآنی امنیت یک مفهوم وسیع، متوازن و عمیقی دارد و با تمامی ابعاد زندگی و حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روابط خارجی یک ملت ارتباط دارد این امنیت با اقتدار، وحدت و استحکام درونی جامعه پیوند محکمی دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب در ادامه بیان داشت: در دیدگاه اسلامی باید امنیت ملی را در سایه اقتدار، استقلال، ارتباطات قوی و سازنده امت اسلامی در کلیه ابعاد و زوایا و ایستادگی در برابر یورش، توطئه و تهدید دشمن و بیگانگان و نفوذ ایادی شیطانی آنان پیگیری کرد.

وی افزود: امروزه هیچ کشوری در تامین امنیت ملی، تنها به مقابله با تهدیدات نظامی بسنده نمی‌کند بلکه انواع تهدیدات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، روانی، رسانه‌ای را مد نظر قرار می‌دهد.

امیر سرتیپ دوم عظیمی گفت: ارتش به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کارکنان مخلص و متخصص همواره موجب دلگرمی کشور بوده و نقش موثری در حفظ امنیت و القای آرامش به سطح جامعه بر عهده دارد.

194657