رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت:

مراکز تولیدی بزرگ در بخش علمی کاربردی به ما کمک کنند

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اظهار داشت: ما به دنبال تاسیس مراکز علمی کاربردی هستیم و علاقمند هستیم شرکتها برای تأسیس مراکز پیش قدم شوند.
کرمانشاه_ پرسون؛ در نشست خبری امروز « دوشنبه سوم شهریور ماه» که با موضوع پذیزش دانشجو در مهر ماه سال ۹۹ امروز برگزار شد مزدک راد ملکشاهی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اظهار داشت: ما به دنبال تاسیس مراکز علمی کاربردی هستیم و علاقمند هستیم شرکتها برای تأسیس مراکز پیش قدم شوند.
این مسوول با اشاره به اینکه دوره های آموزش بایستی بر اساس شغلهای جامعه باشد تا فارق الحصیلان بتوانند در شغلهای مورد نظرشان فعالیت داشته باشند، تأکید کرد: کلیه مراکز تولیدی بزرگ در استان می توانند به ما در بخش تأسیس مراکز علمی کاربردی کمک کنند.
این مسوول با اشاره به تعطیل شدن مراکز دولتی از حذف شدن یک سری از رشته ها خبر دادو افزود: سعی شده دوره های حذف شده را برگردانیم و در این رابطه ۱۵ کد رشته را برای پذیرش مهر ماه سال جاری برگشتانده ایم که تعدادی از این کد رشته ها جدید می باشد.
راد ملکشاهی برای پذیرش سال جاری از ۱۰۲ کد رشته محلی خبرداد که ۶۳ کد رشته کاردانی و ۳۹ کد رشته کارشناسی ناپیوسته می باشد که شامل ۶۲۲۰ صندلی که برای ۳۷۹۹ داوطلب کاردانی و ۲۳۲۳ کارشناسی ناپیوسته تدارک دیده شده است.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان محل مرکز علمی کاربردی را در چهار سطح عنوان کرد و افزود: در کشور هیچ مرکزی در سطح یک قرار نگرفت، چهار مرکز در سطح چهار و چهار مرکز در سطح دو، و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در طی دو سال جر مرکز برتر در دانشگاه های کشور شناخته شده است.
تاریخ پذیرش دانشجو
راد ملکشاهی تاریخ پذیرش دوره های کاردانی را از چهارم تایازدهم شهریور و پذیرش کارشناسی را از یازدهم لغایت سیزدهم شهریور عنوان کرد و افزود: به احتمال زیاد این مدت همچون سنوات گذشته تمدید خواهد شد.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

194515