صدای مشتریان بانکی در نظرسنجی بانک مرکزی

نظرسنجی سراسری بانک مرکزی فرصتی برای بیان نظر مشتریان درباره کیفیت خدمات و رعایت حقوق آنان در بانک‌ها فراهم کرده است.
تصویر صدای مشتریان بانکی در نظرسنجی بانک مرکزی

به گزارش سایت خبری پُرسون، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانک ها را فراهم کرده است.

مشتریان محترم می توانند از طریق لینک زیر در نظرسنجی شرکت کنند:

https://cbi.ir/simplelist/34056.aspx

منبع: بانک سپه

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

1118012

سازمان آگهی های پُرسون