مجله پرسون

مجله پرسون فارغ از خبرها و رویدادهای مهم، یک مجموعه متنوع در زمینه های مختلف سرگرمی، سبک زندگی، خانواده، تغذیه و سلامت، دانستنی های جالب و اخبار پربازدید فضای مجازی برای کاربران است.

مهمترین اخبار

معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن و درگیر کردن مغز انسان محسوب می شوند. برخی معماهای ریاضی شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردن آنها نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.

اگر کودکتان در مهمانی‌ها بی ادبی می کند و اخطارهایی که شما قبل مهمانی به او داده بودید را فراموش می کند، با یک‌سری نکات می‌توانید این رفتار را تغییر دهید.

طلاق یکی از ناخوشایند ترین اتفاقات در زندگی همه است و انسان ها ممکن است تحت تاثیر این موضوع کارهای اشتباهی انجام دهند آقایان هم از این قاعده مستثنا نیستند.

در مواقع بسیار زیادی ممکن است حال روحی انسان خوب نباشد، در این اوقات میتوانید با پرسیدن این چند سوال از خودتان ذهنتان را به چالش بکشید و حالتان را بهتر کنید.

سرخ کن بدون روغن، که به عنوان سرخ کن هوا یا ایرفرایر نیز شناخته می شود، دستگاهی محبوب برای پخت و پز سالم است. با این دستگاه شگفت انگیز می توانید غذاهای متنوعی درست کنید.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راهکارهایی را برای جلوگیری از بیماری زوال عقل بیان کرد و گفت: راهکارهایی مانند حل جدول، ورزش کردن و رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای جوان‌ ماندن مغز و پیشگیری از زوال عقل موثر است.

در زمان ایران باستان مردم به دلایل مختلف جشن برپا می‌کردند. هرکدام از این جشن‌ها با نیت و آیین‌های سنتی خاصی برگزار می‌شده است. یکی از این جشن‌ها، جشن مردادگان است که هدف اصلی این مراسم تشکر از اهورامزدا یا همان خدای بزرگ بوده است.