ویژه جام جهانی

گزارشگر قدیمی صدا و سیما درباره گزارش بازی ایران و آمریکا گفت: هر زمینه گزارشگر انتخابی باید نرمال باشد. اگر اغراق کند، مردم باهوش‌اند، رسانه‌ها کارآمد هستند و همه چیز را می‌فهمند. من اگر گزارشگرِ بازی ایران ـ آمریکا بودم، خیلی عادی گزارش می‌کردم. 

به مسافران قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ هشدار داده شده است که هرگز به شترها دست نزنند. با این حال شترسواری و تعطیلات سافاری همچنان توسط مشاغل مرتبط گردشگری در قطر تبلیغ می‌شود.
«این بازی، بازیِ قرن است» این جمله‌ای تاریخی بود که روز قرعه‌کشی جام‌جهانی 1998 فرانسه مطرح شد تا در واکنش به رویاوریی فوتبالی ایران و آمریکا حق‌مطلب ادا شود.
در آستانه دهمین روز برگزاری رقابت‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲، برخی از بازی‌ها به طور همزمان در کشور میزبان برگزار خواهد شد. با تصمیم شورای ورزش رسانه، شبکه ورزش در کنار شبکه سه سیما، برخی از این بازی‌ها را پخش می‌کند.
پیمان یوسفی درباره گزارش بازی تیم ملی ایران مقابل ولز می‌گوید: گزارش بازی و کلماتی که گفتم از ته قلب بود و برای اینکه این صدا و گزارش روی بازی بنشیند و ملت را آزار ندهد، تلاش کردم. خوشبختانه بازخوردهایی که پس از بازی گرفتیم این بود که مردم نه تنها از نحوه گزارش آزار ندیدند که مورد پسند واقع شد.