اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

این روزها انتشار اخباری در فضای مجازی حواشی فراوانی را به همراه داشته و موجی از واکسن هراسی را به وجود آورده است و موجب شده این سوال به شدت افکار عمومی را به خود مشغول کند اینکه آیا واکسن های کرونا می توانند باعث مرگ شوند؟
نیکل کیدمن قوانین قرنطینه اجباری هنک کنگ را دور زد؛

اعتراض شدید مردم هنگ کنگ به ستاره هالیوود

سفر «نیکل کیدمن» به هنگ کنگ برای بازی در یک سریال بدون گذراندن دوران قرنطینه اجباری یک هفته ای، موجب اعتراض مردم و ناعادلانه خواندن این معافیت شده است.


به بهانه انتشار تصویر نماینده مجلس با فیلتر شکن؛

نانی را که برای ملت می پزید، ابتدا خودتان نوش جان کنید!

این روزها مجلس روزهای شلوغ همراه با مخالف و موافق را سپری می کند. آنهم پس از داغ شدن اخبار مربوط به طرح صیانت از کابران فضای مجازی که حسابی فکر و ذهن همه را مشغول کرده بود؛ حالا بیاید و تصویری از نماینده ای که در حال کلنجار رفتن با فیلترشکنش باشد تا برنامه ها یا سایت های بسته شده در کشورمان، را باز نماید، منتشر شود! تصویری که داد خیلی ها را درآورده و گفته اند«مجلس، نسخه ای را برای ملت می پیچد که خودشان هم از آن فراری هستند.»
پس از مرخص شدن از بیمارستان؛

شهره لرستانی: علائم کرونا دوباره بازگشته!

شهره لرستانی که چند روزی است پس از ابتلاء به کرونا، با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده، درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد که برخی علائم بیماری دوباره بازگشته است.

آریانا سعید، ستاره پاپ افغانستان با انتشار تصویری از خود در هواپیمای نظامی آمریکا اعلام کرد از افغانستان خارج شده و به دوحه رسیده است.
ترانه علیدوستی، بازیگر مطرح کشورمان با اعتراض به ساخت یک اکانت جعلی در روبیکا تذکر داد که اگر اکانتش پاک نشود از این اپ‌ داخلی شکایت خواهد کرد.