اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.


رامین پرچمی که فاصله سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ را به علت شکلات مالی در زندان گذرانده است، می‌گوید از دوستانش خواهش کرده بود سه تومن، پنج تومن، ده تومن و... هرچه قدر می‌توانند جمع کنند تا او زودتر بیرون بیاید ولی در نهایت این کار را یک نفر انجام داد؛ مهران مدیری.
مادر مرحوم علی انصاریان که شب گذشته در مراسم اکران فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» حضور داشت، از اهالی فوتبال گله کرد و گفت در مدت ۹ ماه پس از فوت پسرش، هیچ‌ یک از اهالی فوتبال سراغی از او نگرفته‌اند.
گوهر خیراندیش، در جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ، از ماجرای فیلم منتشر شده از او در مراسم عروسی دخترش گفت و با شوخی و خنده قول داد دیگر در هیچ‌جا نرقصد.
صحبت های عجیب بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی درباره وام گرفتنش از بانک باعث شد باز جنجال به پا شود چرا که خیلی ها لنگ گرفتن وام 70 میلیونی ودیغه مسکن هستند و بهاره وام 400 میلیونی آن هم در گذشته که ارزش بیشتری نسبت به امروز داشت را کوچک می داند.
مجری و برنامه‌ساز درباره افزایش حضور بازیگران به عنوان مجری گفت که وقتی طرحی را می‌خواهید به تصویب برسانید مدیران می‌پرسند کدام بازیگر قرار است اجرایش کند؟!
در مجله پرسون قصد داریم هر هفته به ابعاد مختلف زندگی افراد مشهور بپردازیم. امروز خالی از لطف نخواهد بود اگر بخواهیم مروری بر زندگینامه خواننده بزرگ کشورمان یعنی محسن چاوشی داشته باشیم. با ما همراه شوید.