مجله پرسون

اهالی محله قیطریه سال‌ها به همسایگی با بزرگ‌مرد سینمای ایران افتخار می‌کردند و اینک چند سالی می‌شود که خاطرات استاد را در خانه‌موزه عزت‌الله انتظامی مرور می‌کنند.
بهروز شعیبی اولین بار در طلا و مس بود که با گریم یک طلبه ساده به میدان آمد و با همین شکل و قیافه سیدرضا به مردم معرفی شد؛ ریش بلند، عینک و مو‌هایی که به نسبت بلندتر از حد یک روحانی معمولی است و تا حدی پیشانی اش را می‌پوشاند.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
یکی از همین افراد موفق و مفید در جامعه، استاد فراز قورچیان هستند، ایشان از اساتید موفق و پیشرو در حوزه‌های توسعه فردی و خودشناسی هستند
سال‌هاست متخصصان تغذیه به طور ویژه توصیه به اجتناب از مصرف نمک و شکر که به قاتلان سفید نیز مشهور هستند، کرده‌اند، اما نتایج تحقیق و پژوهش‌ها نشان داده که افزون بر این قاتلان سفید دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند سلامت جسمانی ما را به طور جدی به خطر بیاندازند.
یک سبک زندگی سالم که در آن خواب با کیفیت زیاد داشته باشید برای ایمنی قوی ضروری است. خوردن درست و نوشیدن نوشیدنی‌های مفید نیز می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند.
این خانه در ژاپن دارای دیوار‌هایی است که از اولین بتن جاذب کربن دی اکسید (CO ۲) در جهان ساخته شده‌اند.

نشستن درازمدت به روال رایج زندگی بسیاری از افراد بدل شده است، چه آنهایی که ساعت‌ها در محل کار را به حالت نشسته می‌گذرانند و چه آنهایی در خانه نیز مدت‌هایی طولانی در حال نشسته به تماشای تلویزیون یا انجام بازی‌های ویدیویی می‌گذرانند.
کسی که در ماه رمضان مسافرت کرده تنها قضای روزه‌ها بر او واجب است و کفاره ندارد اما نظر مراجع درباره حد سفر متفاوت است.
زکات فطره یا فطریه در عید فطر پرداخت می شود، مقدار، تاخیر و وقت پرداخت، میزان کفاره و مبلغ فطریه بر اساس قیمت گندم و برنج از سوی مراجع عظام تقلید اعلام می شود.
وقت شناسی یکی از خصوصیات افراد موفق است و فرد وقت شناس ارزش زمان را که یکی از ارزشمندترین سرمایه های زندگی انسان است را به خوبی می داند.
در دنیای امروز، استرس و خستگی روزمره باعث می شود که چشم های ما نیازمند توجه و مراقبت ویژه ای باشند. ماسک های خانگی دور چشم می توانند راه حلی ساده، طبیعی و ارزان برای رفع خط های ریز و چروک های اطراف چشم و پُف های اطراف آن باشند که به بهبود سلامت و شادابی پوست دور چشم کمک می کنند.
راهکار‌هایی عملی برای والدین؛

چگونه فرزند خود را مسئولیت پذیر بار آوریم؟

برای افزایش اعتماد به نفس کودک تان، کافی است به توانمندی اش باور داشته باشید. گرچه والدین عادت دارند فرزند خود را هدایت کنند و به درس دهند، اما اینکه به نقاط قوت و آرزو‌های فرزندتان باور داشته باشید هم به همان اندازه مهم است.
روانشناسی موسیقی علمی است که به بررسی چگونگی تاثیر موسیقی بر روان و رفتار انسان می‌پردازد. در این مقاله، به کاوش در ابعاد و جنبه‌های مختلف این شاخه علمی می‌پردازیم، از تاثیرات آن بر احساسات و روان تا کاربردهای درمانی و تعلیمی آن.
در این مقاله احیای رابطه تان با رها کردن نقش های سنتی به عنوان یک رویکرد نوین در روابط انسانی است. در این مقاله، به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه می توان با رها کردن نقش های سنتی، رابطه خود را احیا کرد.
“آش عباسعلی” کرمانشاهی یک آش بسیار مقوی است که ترکیباتی غنی پروتئین و املاح معدنی همچون زینک دارد. برای داشتن یک وعده غذایی کامل این آش گزینه ی خوبی است.
این ساختمان دو طبقه برای یک استاد دانشگاه بازنشسته ساخته شد که به دنبال فضایی جدا از خانه اصلی خود به عنوان فضای مطالعه و سرگرم کردن مهمانانش بود.
مسلمانان جهان روز عید فطر را که اولین روز از ماه شوال و مصادف با پایان ماه رمضان است، بعد از یک ماه روزه‌داری و عبادت جشن می‌گیرند؛ همچنین برای این روز اعمال و آدابی ذکر شده است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.
ویتامین C موجود در عرق زیره یکی از مهم‌ترین عناصر برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می‌رود. مصرف منظم این عرق می‌تواند به افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف کمک کرده و در نهایت از بروز مشکلات جدی مانند فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی پیشگیری نماید.
شاید فکر کنید که خورشیدگرفتگی یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی است که می‌توانید ببینید، اما باید بدانید که هم‌زمان با این تاریکی که زمین را فرامی‌گیرد، اتفاقاتی در طبیعت می‌افتد که حتی از خورشیدگرفتگی هیجان‌انگیزتر است.