مجله پرسون

شاید زمانی که آلفرد آدلر روانشناس اتریشی، برای نخستین بار اصطلاح سبک زندگی را مطرح کرد؛ هرگز گمان نداشت، این اصطلاح به یکی از پرتکرارترین اصلاحات در رسانه‌ها و کتاب‌ها و مقالات تبدیل شود و به نوعی هر کسی از ظن خود به آن نگاه کند.
حدود صد و هفتاد سال قبل در محله دزاشیب به ناصرالدین شاه قاجار که سوار بر اسب راهی شکار بود، حمله شد. او در این ماجرا آسیب جدی ندید ولی بهانه‌ای شد برای قلع و قمع فرقه بابیون در ایران.
چهل سالگی نقطه عطفی در زندگی است.در این سن هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی تغییراتی را تجربه می‌کنیم برای داشتن یک زندگی سالم و شاد در این دوران باید عادت‌های ناسالم را کنار بگذاریم و به جای آن‌ها رفتارهای جدیدی را اتخاذ کنیم.
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که چگونه الگوهای غذایی بر تعدادی از حوزه‌های سلامت مغز، از جمله سلامت روان، عملکرد شناختی، بیومارکرهای متابولیک و ساختار مغز که با استفاده از «ام آر آی» اندازه‌گیری می‌شوند، تأثیر می‌گذارد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
در این مقاله، طرز تهیه این غذای محبوب را به شما آموزش می‌دهیم و نکاتی را برای پخت بهتر آن ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید این غذای خوشمزه را برای مهمانی آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
بسیاری از ما گهگاه پف و ورم در قسمت های مختلف بدن را تجربه می کنیم که اغلب دلایلی مانند احتباس موقت آب یا صدمات جزئی دارد. با این حال، اگر این پف و ورم مکرر باشد، می تواند نشان دهنده ی وجود مشکلی پنهانی باشد که باید به آن رسیدگی شود.
رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم، مدیریت استرس و خواب کافی می‌تواند عملکرد تیروئید را بهبود بخشد و خستگی مزمن را کاهش دهد. مطالعات اخیر بر نقش غده تیروئید در تنظیم متابولیسم، استفاده از انرژی و چگونگی تأثیر آن بر خستگی تأکید می‌کنند.
زنبور‌های گرده ممکن است در محیط‌های شهری و روستایی حضور داشته باشند، اما اکنون محققان دستکم یک گونه دیگر پیدا کرده‌اند که حتی سازگارتر از این محیط هاست و می‌تواند در زیر آب هم زنده بماند.
متاسفانه بیشتر افراد فکر می‌کنند که به همه چیز توجه کرده‌اند، در حالی که یک قسمت مهم از بدن را فراموش می‌کنند: لب‌ها. به نوعی می توان گفت که مراقبت و محافظت از لب و پوست آن، از مهمترین مراقبت ها است.
اگر شما هم جزو آن کسانی هستید که به رغم اینکه همسرتان را دوست دارید و می کوشید زندگی زناشویی تان را پایدار نگه دارید، هیچ کشش جنسی ای به او ندارید، اگر برقراری رابطه با او برای تان خرسند کننده نیست و فقط تظاهر می کنید که از همه چیز راضی هستید، برای پُر کردن این خلأ با ما همراه باشید.
آزمون نئو از مشهورترین و معتبرترین تست‌های شخصیت شناسی در دنیا است که کاربرد‌های زیادی در روانشناسی دارد. در این قسمت از بیتوته به صحبت دربارۀ آزمون شخصیت شناسی نئو و نحوۀ تفسیر آزمون نئو پرداخته‌ایم.
در این مقاله، بر روی روش‌ها و تکنیک‌های متقاعد کردن کودکان به گوش دادن تمرکز داریم. این یکی از چالش‌های مهم والدین در تربیت فرزندان است. ما به شما نشان می‌دهیم چگونه با استفاده از رویکردهای مثبت و سازنده، به این هدف دست یابید.
هل، به عنوان یک عصاره طبیعی، در بهبود کبد چرب مؤثر است. با کاهش التهابات و افزایش آنتی‌اکسیدانی، این ادویه میزان چربی‌های خون را کاهش می‌دهد و حساسیت انسولین را افزایش می‌دهد.
بسیاری از افراد در خانه کار می کنند و این باعث شده زمان بیشتری را در داخل خانه بگذرانند و تعداد زیادی از آنها تمام روز را با پای برهنه راه می روند.
در محله خوش آب و هوای پایتخت در دامنه کوه‌های شمالی شهر، حوالی یک دره زیبا محله‌ای که حدود صد سال پیش فقط باغ و کشتزار بود، محصولی منحصر به فرد و خوش آب و رنگ داشت.