ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بررسی داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در آستانه رویداد هاوینگ بیش از حد رشد کرده و احتمالا پیش از این رویداد، یک اصلاح قیمتی اتفاق بیفتد. در ادامه چند سیگنال را که احتمال وقوع چنین اصلاحی را نشان ‌می‌دهند، بررسی می‌کنیم.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

کاهش قیمت بیت‌کوین ادامه دارد

بزرگترین رمزارز دیجیتال جهان از هفته گذشته تاکنون تغییراتی را تجربه کرده که این موارد موجب کاهش قیمت ارز محبوب شده است.
پس از هک شدن حساب توییتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که وظیفه حفظ یکپارچگی بازار را بر عهده دارد، اکنون این نهاد تنظیم‌کننده احتمالاً خود را در موقعیتی می‌بیند که باید وضعیت خود را برای دستکاری در بازار بررسی کند.

کیف پول الکترونیکی به شهروندان این امکان را می‌دهد که در فروشگاه‌ها به‌ صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه فقط با یک ضربه روی گوشی هوشمند خود، پرداخت انجام دهند.
بازار کریپتو با نزدیک شدن به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین صعود کردند و به گفته پلتفرم کوین دسک، قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از ۳۰ مارس ۲۰۲۲ به بالای ۴۷هزار دلار رسید.
همان‌طور که در خبرهای قبلی هم گزارش شد، به تازگی و تنها چند روز پس از پانزدهمین سالگرد بلاک پیدایش بیت کوین، شخصی ۲۷ واحد BTC را از صرافی بایننس برداشت و به آدرس کیف پول ساتوشی ناکاموتو، خالق افسانه‌ای بیت کوین، منتقل کرد.
گاوهای بیت کوین در آستانه‌ اعلام رأی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد صندوق ETF اسپات بیت کوین، آماده سوق دادن قیمت به سطوح بالاتر هستند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که SEC بین ۸ تا ۱۰ ژانویه نظر نهایی خود را اعلام نماید.
سولانا، آوالانچ و کاردانو که بین آلت‌کوین‌های سرشناس بهترین عملکرد سالانه را در ۲۰۲۳ تجربه کردند، از ابتدای سال میلادی جدید در مسیر نزولی قدم برداشتند.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) به مرحله ماقبل آخر تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین رسیده، اما هنوز تاریخ راه‌اندازی این صندوق‌های پیشنهادی بی‌پاسخ مانده است و باید منتظر این که آیا مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده اعلامیه تایید صندوق‌ها را به یکباره یا به صورت گروهی به تمام ۱۱ متقاضی اطلاع خواهند داد یا خیر، ماند.