ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی همراه باکاهش نرخ دلار در ابتدای هفته و اوج‌گیری مجدد آن در اواسط هفته دنبال شد تا بازارها با یک سردرگمی مواجه باشند.

بیت‌کوین در ساعت یک و ۴۱ دقیقه بامداد به وقت شرقی ۴.۱۸ درصد جهش کرد و به قیمت ۳۴۳۹۹.۲۹۰ دلار فروخته شد. در همان زمان، اتر با ۳.۷۶ درصد پیشرفت به ۱۸۲۷.۷۳۵۷ دلار رسید.
پیش‌بینی یک میم سیزن دیگر توسط تحلیلگر معروف:

دوج کوین و شیبا غوغا به پا خواهند کرد!

به دنبال افزایش اخیر قیمت بیت کوین، بازار آلت‌کوین‌ها هم حمایت قوی را از سوی خریداران دریافت کرد. در این میان، برخی از تحلیلگران بر این باورند که دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز برای پیوستن به این رالی آماده می‌شوند.
روز گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه، صندوق ETF شرکت بلک راک با نام iShares، به لیست شرکت خدمات مالی Depository Trust & Clearing Corporation، به اختصار DTCC (شرکتی برای تسویه حساب معاملات بازار بورس نزدک)، اضافه شده و نماد آن IBTC است.
در این مقاله قصد داریم به آموزش پیگیری هک تراست ولت از طریق پلیس فتا بپردازیم. هرچند پیگیری سرقت ارز دیجیتال شاید چندان در ایران کاربردی به نظر نرسد، بااین‌حال اطلاع از روش‌های پیگیری هک شدن تراست ولت به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز اطلاعات کافی برای انجام این کار را داشته باشید.

کیف پول Xumm، مربوط به XRP Ledger هشداری فوری برای کاربران گوشی‌های سامسونگ منتشر کرد. این کیف پول متعلق به XRPL در یک توییت جدید به دریافت گزارش از کاربران دارای گوشی سامسونگ Xumm، به ویژه کاربران گوشی سامسونگ مدل Galaxy S۲۱ اشاره کرد.
به دنبال ثبت رکورد سالانه جدید بیت کوین در ۳۵ هزار دلار، بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و ارزش کل آن، با یک رشد ۷٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۲۵ تریلیون دلار رسیده است.
جرایم بر پایه رمزارزها که شامل کلاهبرداری، سرقت، تقلب، پول‌شویی و فعالیت‌های غیرقانونی دیگر می‌شود، در حال افزایش است؛ به طوریکه برخی نهادهای مربوطه از هشدار وقوع جرم نسبت به فعالیت در حوزه رمز ارزها و پیامدهای آن هشدار می‌دهند.
اتریوم (ETH) پس از رسیدن به سطح حمایت حیاتی خود در ۱،۵۰۰ دلار، شاهد رشد قابل‌توجهی بوده است. با تجزیه و تحلیل تایم فریم روزانه، شکل‌گیری یک الگوی کف دوقلو در نمودار اتریوم مشاهده می‌شود که یک الگوی برگشتی صعودی است.
بیت‌کوین (BTC) دوباره توجه بازار را به خود جلب کرده و هدف آن فراتر رفتن از سطح ۳۰ هزار دلار در بحبوحه رشد کوتاه مدت است، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین به‌ طور بالقوه به بالاترین حد خود می‌رسد.
قیمت ارزهای دیجیتال همچنان در مسیر صعودی خود پیش می‌رود که نشان‌دهنده احتمال بهبود بازار رمزارزها است. اما این مسیر صعودی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد؛ از جمله: نگرانی‌ها در مورد نرخ تورم، افزایش نرخ بهره، تنش‌ها در خاورمیانه و چالش‌های نظارتی.
تحلیل‌گر برجسته بازار رمزارزها به نام EGRAG افزایش قیمت قابل‌توجهی را برای ریپل (XRP) پیش‌بینی کرده و معتقد است که بر اساس الگوی امواج الیوت، ریپل به ۲۷ دلار خواهد رسید.
یکی از مهم‌ترین ابزارها برای نگهداری، سرمایه‌گذاری و معامله‌گری ارزهای دیجیتال، والت یا کیف پول ارز دیجیتال است. در حال حاضر بسیاری از افرادی که قصد ورود به دنیای رمز ارزها را دارند، دنبال یک کیف پول موبایلی امن، جذاب، کارآمد و با کاربرد آسان می‌گردند.
کسب سرمایه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی تریدرها محسوب می‌شود. در گذشته تنها راه دریافت سرمایه ارائه استیتمنت واقعی در طی چندین ماه با برایند مثبت بود اما بعد از بحران‌های مالی جهانی در سال 2008 نوع جدیدی از فاندینگ به نام پراپ در سراسر جهان مطرح شده است.