عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت ایران در مبارزه با مواد مخدر پرداخت.
تاریخ مصرف ایران‌اینترنشنال به اتمام رسید و به همین خاطر داستان ساختگی تهدید ایمنی کارکنانش را دستاویزی برای خروج مفتضحانه قرار داد.
هشدار رئیس انجمن مددکاران اجتماعی را جدی بگیریم

رویش «گُل»‌های مرگبار دم در مدرسه‌ها

نتایج تحقیقات جدید در حوزه سن مصرف مواد مخدر، نگرانی‌های والدین را بیشتر از قبل کرده است.رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به‌تازگی گفته: «طبق تحقیقات جدید و نتایج پژوهش‌ها، سن مصرف مواد و خرید آن از ۱۵ سالگی تا ۱۹ سالگی بین نوجوانان بسیار دیده می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رویکرد مهم برنامه راهبردی در سند پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید را، رویکرد توجه و آگاه سازی خانواده ها بیان کرد.
25 بهمن ماه ساال جاری بود که گزارشی با موضوع «بازدید از مجتمع ایران مال ده هزار تومان/ انتظار مردم؛ برخورد دستگاه های نظارتی» در رسانه پرسون منتشر شد، مسئولان این مجموعه دست به کار شدند و دریافت وجه برای جای پارک خودرو در این مجموعه را رایگان و به حالت قبل برگرداندند.
ما ایرانی‌ها زمان طولانی را در فضای مجازی می‌گذرانیم. البته که فضای مجازی و اینترنت در بالا بردن آگاهی ما سهم مهمی داشته و دارد.  اما این فضا بایدها و نبایدهایی دارد و موضوع کودکان شوخی نیست. آموزش و پرورش و صدا‌و‌سیما وظیفه‌شان بالا بردن آگاهی افراد در فضای مجازی است به کودکان آموزش باید داد که چه مشکلاتی در فضای مجازی هست و به معلمان و والدین هم.
اعلام وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها؛

قبل از سفر از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها آگاه شوید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به وضعیت جوی و مسدود بودن برخی از مسیرها به طور ساعتی از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با شماره 120 تماس بگیرند و مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
حفظ سلامت قلب فواید بی شماری دارد، از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، حمله قلبی و حتی زوال عقل، در ادامه ۵ خوراکی که در تقویت سلامت قلب موثرند را بشناسید.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و معابر شهر تهران خلوت است ولی رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر باید بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
این جهان، جهان تغییرات است نه تقدیر و زمان ما محدود است. لذا نباید آن را با تقلید از زندگی دیگران هدر دهیم. هیچ چیز شما را زندانی نمی‌کند مگر افکارتان پس بیاییم تغییر کنیم تا بهتر زندگی کنیم.
افسرده‌ حالی پیش روان‌شناس‌نمایی رفت و‌ گفت: «حالم خوب نیست»؛ پرسید: «چه چیز حالت را خوب می‌کند؟»؛ گفت : «خواب». در جواب برآمد که : «خُب! بیشتر بخواب »!
یکی از بزرگترین یا می توان گفت بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری در کشور مجتمع ایران مال یا همان بازار بزرگ ایران است که در غرب تهران درست در محور غربی بزرگراه شهید همت راه اندازی شده است و این روزها در اقدامی عجیب هنگام خروج از شهروندان هزینه دریافت می کند.
گزارش پرسون از افزایش هزینه خدمات سازمان ثبت احوال؛

گرانی به ایستگاه اوراق هویتی رسید

چند سالی است که بخشی از خدمات رسانی دستگاه های دولتی به هموطنان با اهداف گوناگون در اختیار دفاتر خدمات الکترونیک دولت قرار گرفته است و بخشی از خدمات دهی سازمان ثبت احوال نیز در این مجموعه های خصوصی صورت می گیرد و هزینه قابل توجهی برای این خدمات دریافت می شود.