دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

اگر شماهم به دنبال ذکرها و سوره هایی برای قبل از خواب هستید در این مطلب بهترین سوره های آرامش بخش برای قبل از خواب را برایتان معرفی کرده ایم.
پیامبر گرامی(ص): هر بیمار مسلمانی که ذکر یونسیّه را بخواند، اگر در آن بیماری (بهبودی نیافت و) مرد پاداش شهید به او داده می شود و اگر بهبودی یافت خوب شده در حالی که تمام گناهانش آمرزیده شده است.
در صورت شارژ نشدن لپ تاپ علی رغم اتصال به برق، راه‌هایی وجود دارد که ممکن است مشکل را حل کند و ارزش امتحان کردن قبل از تسلیم شدن را دارد.
جنیفر لوپز عکس جدید و جذابی از خود منتشر کرد. بسیاری از منابع خبری ادعا کرده‌اند که جنیفر لوپز در آستانه طلاق از همسرش است و بن افلک خانه خود را از این خواننده جدا کرده است.
پاسخ هر سوال و نیازی در میان آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار جای گرفته است که در این بین برای دعا و ذکر رفع بیکاری و نیز دعای پیداکردن شغل برای افراد وجود دارد.
قهوه، مانند هر ماده غذایی دیگری، با گذشت زمان طعم و عطر خود را از دست می دهد. سیلو قهوه با ایجاد یک محیط بسته و دور نگه داشتن قهوه از نور، اکسیژن و رطوبت، به حفظ طراوت و طعم قهوه شما برای مدت طولانی تری کمک می کند.
حتما ویدئوهای رئالیتی‌شوی جوکر که این روزها با سروشکلی جدید به نمایش خانگی بازگشته را در اکسپلورتان دیده‌ای. خب این بازگشت با یک مورد ویژه همراه است. نصرالله رادش؛ مردی که احتمالا مزه سوپراستار بودن را در دهه هفتاد چشیده است.
برگزاری مراسم عروسی برای خیلی از افراد، مسئله‌ای استرس‌زا به‌ حساب می‌آید، اما مشاورین ما در باغ تالار گرنگالا از ابتدا تا انتهای مراسم در کنار شما هستند تا به بهترین نحو رویایی ترین شب را برایتان رقم بزنند.
اگر دوست دارید گردش کنار رودخانه را با لذت ماهیگیری همراه کنید، گزینه‌های مختلفی به‌عنوان مقصد در حوالی پایتخت پیش‌روی شما خواهد بود. انتخاب زمان و مکان مناسب برای ماهیگیری باعث می‌شود از یک گردش دلچسب کنار رودخانه، دست خالی به خانه برنگردید.