دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

در این مطلب قصد داریم سری بزنیم به زیباترین و جذاب‌ترین کاخ‌ها و باغ‌های استانبول که دیدنشان درست مانند آن است که به دل یک جنگل دیدنی بزنید و در میانه آن به کشف یک عمارت باشکوه قدیمی برسید.
درخت نارون در میان اهالی بلوک غار در تهران جایگاه خاص و ویژه‌ای داشت و بر همین‌ اساس هم نام یکی از روستاها، برگرفته از درخت کهن این محدوده است.
در اکثر فرودگاه های ایران از جمله فرودگاه های داخلی و خارجی، خدمات بسته بندی بار در فرودگاه به مردم ارائه می شود. فقط کافیست که مسافران با توجه به نیاز خود، از این خدمات استفاده کنند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با نحوه بسته بندی بار و وسایل در فرودگاه و همچنین هزینه های دریافتی برای این کار آشنا کنیم.
برای ساخت محتوایی که در اینستاگرام واقعا مورد توجه قرار گیرد و مخاطبان را به سمت خود جلب کند، باید به فراتر از اصول ابتدایی نگاه کرد و به جنبه‌ها و عناصر پیچیده‌تری توجه داشت. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا محتوایی تولید کنید که واقعا در اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد و مخاطبان را به سمت برند یا شخصیت شما جذب کند.
روزهای آخر سال فرصت طلایی برای برنامه‌ریزی در راستای دستیابی به اهداف سال آینده می باشد اما خیلی‌ها از آن دوری می‌کنند که دلایل روان‌شناختی دارد.
درخت کاج از درختان معروف شهر تهران است . درختی که میوه آن در باور عامه نوعی ناسزا محسوب می شود که در در واقعیت ماجرا چیز دیگری است. خواندن ماجرای کاشت درخت کاج در تهران قدیم خالی از لطف نیست.
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خانه تکانی و آماده کردن خانه برای سال جدید به یکی از دغدغه های خانواده ها تبدیل می شود. بیشتر قسمت های خانه اغلب به خوبی نظافت می شود، اما بخش هایی از خانه هستند که احتمال غفلت از آن ها بیشتر است.
پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هنوز عطر و طعم انارهای تهران را به یاد دارند. پایتخت تا چند دهه قبل مملو از درختان انار بود که دست بر قضا مشتریان پر و پا قرصی هم داشت اما درختان و باغ‌های معروف انار آرام آرام از حافظه تهران‌نشین‌ها محو شدند و امروز کمتر نشانی از آنها یافت می‌شود.
در واقع اعداد و ارقامی که روی کارت بانکی شما درج شده است، ضمینه ی کلاهبرداری را فراهم کرده است و اگر در اختیار دیگران قرار بگیرد، به هر شکلی امنیت مالی کارت شما در خطر قرار می گیرد. حالا تصور کنید که راه حل ساده ای برای این ماجرا وجود دارد و آن هم استفاده از استیکر کارت بانکی می باشد.
نام اصلی این بقعه متبرکه امامزاده عزیز(ع) است و به‌عنوان یکی از سه مکان مقدس اوین همواره مورد احترام تهرانی‌ها، به‌خصوص اهالی اوین، بوده است.