رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: صدا و سیما که در سال‌های گذشته با تولیدات بی‌کیفیت، بسیاری از خانواده‌ها را به سمت ماهواره سوق داده است، نباید مدیریت شبکه نمایش خانگی را به‌دست بگیرد.
بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت جمعه شب در ویژه برنامه «سلام تهران» به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) در شبکه پنج گفت: من پس از ۴ دهه فعالیت هنوز خانه ندارم در حالیکه در فیلم‌ها صاحب  ویلا و قصر هستم  اما در واقعیت این طور نیست و با سه شیفت کار هنوز مستأجرم.
درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، از سه شنبه این هفته از شبکه سه سیما پخش می شود.
در قسمت امشب «سریالیست» که یک ساعت زودتر روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان بازیگران سریال «در کنار پروانه‌ها» است و شاهد احمدلو نیز پرونده سریالهای پلیسی را در برنامه باز می‌کند.
در مستند «۳۳ سال سکوت» ببینید

ماجرای جانبازی که به آلمان پناهنده شد

حسین شمقدری بیان کرد که مستند «۳۳ سال سکوت» روایت‌کننده داستان جانبازی است که بابت مسائل درمانی ناگزیر به آلمان پناهنده می‌شود.
مجموعه 13 قسمتی «قصه رسیدن» به کارگردانی مشترک امیرحسین خلیل‌زاده و محمدرضا محب آل عبا پنج‌شنبه‌ها روی آنتن شبکه مستند می‌رود.