رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

تصویربرداری مرحله جدید سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری این روزها در شهرک غزالی ادامه دارد و عوامل در حال ساخت فصل ایران این سریال هستند.
قطعه ارکسترال «قدس شریف» در بزرگداشت عملیات طوفان‌الاقصی با شعری از علیرضا قزوه، آهنگسازی زنده‌یاد استاد ناصری و رهبری حسین شریفی با حضور رئیس سازمان صداوسیما، توسط ارکستر سمفونیک رسانه ملی اجرا، رونمایی و تقدیم حماسه آفرینان غزه شد.

بیتا فرهی که طی چند هفته گذشته در بیمارستان بستری بود، ظهر امروز، ۴ آذر، درگذشت.
شرکت‌کنندگان درام مسابقه «بازی مرکب»، نتفلیکس و تهیه‌کنندگان را پس از ادعای اینکه در طول فیلم‌برداری دچار جراحت شدند به پیگرد قانونی تهدید کردند.
جمعه شب سوم آذر ماه یادبود فهیمه راستکار بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر به همت انجمن صنفی بازیگران تئاتر در خانه تئاتر برگزار شد.

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» این روزها در شهرک غزالی ادامه دارد و برخی از بازیگران اصلی سریال نیز همچون فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین هستند.
در روزهای پایانی این هفته با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید. فیلم‌های سینمایی «از کرخه تا راین» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و «امروز» به کارگردانی «رضا میرکریمی» در این فهرست قرار دارد.
رادیو صبا برنامه «لیموترش» را با حضور بهرام عظیمی (کارتونیست و کارگردان انیمیشن) روی آنتن می یرد.