رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهوش صبرکن بازیگر پیشکسوت گفت: به نظرم همین الان هم مردم تشنه قصه‌ های قدیمی و تاریخی هستند و باز هم اگر سریال‌ هایی مثل «کهنه سوار» ساخته شود استقبال خواهند کرد.

ساناز سماواتی، بازیگر سریال «قصه‌ی هزار افسون» گفت: زمانی انتخاب بازیگر برای یک نقش بر اساس صلاحیت و توانایی بود، اما امروزه متأسفانه برخی بر اساس تعداد فالوئر (دنبال‌کننده) بازیگر انتخاب می‌کنند. یعنی اینفلوئنسرها (تاثیرگذارهای مجازی) بازیگر شده‌اند.
مجموعه «مستوران» در اواسط فیلمبرداری به سر می‌برد و با بیش از ۲۰۰ بازیگر و روایت تاریخ ایران کهن، به زودی جزو سریال‌های الف‌ویژه تلویزیون خواهد بود.
منوچهر آذری همزمان با شانزدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد منوچهر نوذری از همکاری‌اش در برنامه رادیویی به یادماندنی «صبح جمعه با شما» گفت و از همکاری با این هنرمند فقید و دیگر هنرمندان قدیمی یاد کرد.
راما قویدل درباره قصه و قهرمان سریال «بی‌نشان» که این روزها درگیر ساخت آن است بیان کرد که قصه درباره قهرمان است که اهل عافیت طلبی نیست وسختی ها را به جان می خرد.
سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که وقتی می‌بینم جوانی با حضور من می‌تواند کارش را بسازد و اتفاق خوبی را برای خودش در فیلمسازی رقم بزند، با عشق این کار را می پذیرم.
«خندوانه» که پیش از این دوشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت از امشب با یک شب پخش اضافه روی آنتن می‌رود.
کریس کومو مجری سرشناس شبکه سی‌ان‌ان و برادر اندرو کومو فرماندار سابق نیویورک به دلیل سوءاستفاده از موقعیت رسانه‌ای به نفع برادر سیاستمدارش اخراج شد.
قسمت دوم مسابقه «جوکر» توانست در ۱۶ ساعت نخست، برای بار دوم، رکورد تماشای یک مجموعه را به نام خود ثبت کند.
فریده سپاه‌منصور از بدقولی در پرداخت دستمزدها در تلویزیون گلایه کرد و گفت: «متاسفانه کسی به داد هنرمندان و برنامه‌سازان تلویزیون نمی‌رسد. حداقل یک نفر باید حرف‌های ما را هم بشنود و دردی دوا کند.»
اشتراک پلتفرم فیلمنت همزمان با انتشار برنامه «یازده» گران شد.