رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

به مناسبت عید مبعث سه شنبه 10 اسفند ماه ساعت 20 برنامه «کمدین» با پخش سکانس های جذاب به معرفی آثار پیتر سلرز هنرپیشه،کمدین و کارگردان شهیر سینما می پردازد.
محمد سرشار مدیر شبکه کودک با انتشار متنی در فضای مجازی خبر از پایان مسئولیت خود در این شبکه تلویزیونی داد.

فصل دوم سریال «نجلا» نوروز ۱۴۰۱ روانه آنتن می شود و تا پایان ماه رمضان (۱۲ اردیبهشت) ادامه خواهد یافت.

صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک شوخی نسبتا قدیمی فضای مجازی را دوباره زنده کرد. ماجرا از جایی شروع شد که محمدرضا حیاتی موقع خواندن یک خبر، عبارت «به قطر سفر کرد» را «به سفر قطر کرد» خواند و همین گاف او به سرعت پیچید.
فیلم وسترن «هر چه قوی‌تر» با دریافت ۵ جایزه در صدر جوایز تصویر آمریکا قرار گرفت و ویل اسمیت برای ایفای نقش پدر سرنا و ونوس ویلیامز ستاره‌های تنیس در فیلم «شاه ریچارد» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد

مجموعه نمایش خانگی «آکتور» این روزها در حال نهایی کردن لیست بازیگران خود است و نیما جاویدی کارگردان این اثر نمایشی به تازگی عکسی از خود در کنار نوید محمد زاده را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

هنرمندان پیشکسوت متولد ماه اسفند در یک دورهمی در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شمع تولد خود را فوت کرده و جشن گرفتند.
مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه سیما گفت: این شبکه با مجموعه‌های «عصر جدید»، «زوجی‌نو»، «اعجوبه‌ها»، «سمت خدا» و «خانه‌ما» به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می‌رود. ‌