رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

پخش سریال «تازه وارد» در ژانر خانوادگی ـ اجتماعی از (۲۷ خردادماه) هر شب از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی و بازی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی امشب چهارشنبه 25 خردادماه ساعت 24 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» که به زندگی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل پرداخته است، در مرکز پویانمایی صبا تولید شد.

محمود رضوی که در حال حاضر به عنوان مشاور فرهنگی رییس مجلس فعالیت دارد درخواست خود مبنی بر خداحافظی از مسئولیتش در مجلس را ارائه داده و به زودی به عرصه تولید محتوای تصویری برمی‌گردد.

فصل فوتبال ایران دو هفته است که به پایان رسیده، اما شبکه سه با ادامه تولید برنامه «فوتبال برتر» همچنان اصرار بر حفظ محمد حسین میثاقی روی آنتن دارد.

کمتر از یک سال از درگذشت علی سلیمانی، بازیگر، تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گذرد و سهیلا جوادی همسر او حالا این هنرمند را به یکی از آرزوهایش می‌رساند و خانه هنری را برای آموزش و استعدادیابی کودکان کار و کودکان محروم تاسیس می کند.
گزارش پیش روی تان را درباره کوچ ستارهای تلویزیون که به مدیوم‌های دیگر همچون شبکه نمایش خانگی، شبکه های اینترنتی، سینما و تئاتر، کوچ کرده‌اند بخوانید.
مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری برنامه «اعجوبه ها» و «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.