رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رادیو نمایش ویژه‌برنامه‌های «تکیه» و «روشنا» را روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، پنجم و ششم دی روی آنتن می‌برد.

سایت رادیو فردا وابسته به سرویس جاسوسی امریکا CIA ویدیویی از یک زن که در بین‌الحرمین کربلای معلی شعار «زن، زندگی، آزادی» را کف دستانش نوشته است منتشر کرد.
پرستو گلستانی نسبت به شوخی عجیب گوران در برنامه شب چله با ابوالفضل پورعرب واکنش نشان داد و در ادامه به رفتار حمیدفرخ‌نژاد طعنه زد.

به مناسبت ایام فاطمیه شبکه افق سیما با مجموعه‌ای از تولیدات مهمان خانه مخاطبین شده است.

با توجه به اینکه ساترا طی نامه ای به «فیلیمو» بحث تخلفِ این پلتفرم مبنی‌بر نگرفتن مجوز ساخت سریال «سقوط» را مطرح کرده اخیرا خبرهایی تحت عنوان پخش این اثر در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود.
بازیگری و هنرپیشگی و مجری‌گری‌ از رویاهایی است که بسیاری از افراد اعم از مرد و زن از نوجوانی و جوانی در سر می پرورانند که برخی از آنها این رویاها را برای خود تعبیر می‌کنند. در گزارش پیش رو به مجریانی می پردازیم که در ادامه روند کاری شان پا به عرصه بازیگری گذاشتند.
محسن برمهانی معاون سیما در واکنش به سوء برداشت از صحبت‌هایش در فضای رسانه به این نکته اشاره کرد که لحن صحبتم درباره خطوط قرمز کنایه‌آمیز بود؛ مگر می‌توان مطالبه‌گر نبود تا به جایی برنخورد.