چند چهره چند جمله

عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به نامه لاریجانی به شورای نگهبان درخصوص ردصلاحیتش در انتخابات گفت: برخی تا قدرت دارند خود را سخنگوی حاکمیت می‌دانند اما تا نوبت به آن‌ها می‌رسد، گارد اپوزسیون می‌گیرند.
«پرویز پرستویی» خطاب به حوزه هنری:

به همه خصوصیات بدتان ترسو بودن را هم اضافه می‌کنم

پرویز پرستویی بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «بی همه چیز» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با لحنی تند، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را که اجازه اکران این فیلم را در سینماهای خود نداده است، ترسو خواند.
معاون امور اقتصادی رییس‌جمهور بابیان اینکه مسیر دولت در تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و رفع تحریم‌های داخلی است گفت : ما در مذاکرات جدی هستیم اما اقتصاد ما در دولت سیزدهم شرطی نیست.
بیگی‌نژاد در توئیتر عنوان کرد؛

غرب در پی اختلاف افکنی در ایران است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خواست ایران لغو تحریم‌هاست گفت: آمریکایی‌ها دنبال تغییر هدف ایران در مذاکرات هستند تا بین ارکان سیاسی کشور و سپس جریان‌های مردمی و سیاسی اختلاف بیندازند
باقری در توئیتر تاکید کرد؛

امکان پیشرفت وجود دارد

رییس هیات مذاکره کننده ایران در وین در توییتی نوشت: گفتگوهای فشرده، هم در سطح کارشناسی و هم مذاکره‌کنندگان ارشد ادامه دارد، چنانچه همه طرف ها جدیت داشته باشند امکان پیشرفت وجود خواهد داشت.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به برخی شبهات درخصوص بودجه در نظر گرفته شده برای این نهاد در لایحه بودجه ۱۴۰۱، اعلام کرد: فعالیت‌های شورای نگهبان فقط برای سال انتخابات نیست.
مذاکره کننده ارشد ایران در وین در صفحه کاربری خود با انتقاد به رویکرد غیرسازنده برخی طرفین مذاکرات وین، گفت: توافق خوب و سریع در صورتی میسر می شود که اراده ای برای جبران خطای مقصر وجود داشته باشد،
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به قضاوت های بی مبنای رسانه های خارجی و غربگرایان که با تمسک به یک خبر جعلی به دنبال تخریب هستند، به دوستان رسانه ای و انقلابی زنهار داد که دراین باره دچار اشتباه نشوند.
مذاکره کننده ارشد کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: رفتار مسئولانه ایران، توافق را زنده نگه داشته است و فضاسازی دروغین خارج از اتاق مذاکره خللی در جدیت مذاکره ایجاد نخواهد کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران با اشاره به گفت‌وگوهای اخیر خود با مقامات چین و روسیه خاطرنشان کرد: ما به همکاری سه‌جانبه خود برای رسیدن به هدف مشترکمان مبنی بر بازگشت متقابل به برجام ادامه می دهیم.
عنابستانی در واکنش به سخنان قالیباف درباره سیلی زدن به یک سرباز؛

بالاخره کمی حقیقت روشن شد!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از شجاعت ریاست مجلس قدردانی می‌کنم که بعد از چندین ماه دروغ پراکنی، وی بالاخره به اندازه کمی حقیقت را روشن کردند.
روایتی از سویه جدید کرونا از زبان سفیر ایران درآفریقای جنوبی؛

امیکرون بیشتر بچه‌ها را نشانه می رود!

سفیر ایران در آفریقای جنوبی در اینستاگرام خود نوشت: اُمیکرون این است که بیشتر بچه‌ها را هدف قرار داده است، بچه‌هایی که یا واکسن نزدند یا فقط یک دُز زدند. این نوع از کرونا بیشتر علائم خفیف دارد و کمتر به بستری شدن در بیمارستان منجر می‌شود.
وزیر اقتصاد و دارایی: برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمان و دوری از کسب و کار از روز شنبه تمام سرپرستان خانوارهایی که به دلیل کرونا بستری شده اند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
وزیر خارجه در توئیتی با بیان اینکه دیدار روسای جمهور ایران و ترکیه در عشق آباد در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی انجام شد، نوشت: در مورد توسعه همه جانبه مناسبات و رفع برخی موانع گفت‌وگو شد.