چند چهره چند جمله

زاهدی وفا در سه ماهی که سرپرست وزارت کار بود هفته پیش به مجلس سر زد که با واکنش منفی اعضای کمیسیون اجتماعی روبرو شد.
رییس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: قانون بانک مرکزی قطعا نیاز به اصلاحات واقع‌بینانه دارد که موجب استقلال عملیاتی همراه با اقتدار و صیانت اجرا در نظارت شود.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت :آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق ۲۰۱۵ و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد.
علی مطهری نماینده سابق مجلس به بیانیه اخیر مهندس میرحسین موسوی انتقاد کرد و نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است
یکی دو هفته‌ای است که رستم قاسمی در توییتر سیاست تازه‌ای را در پیش گرفته است. او پیش‌تر نیز با عبدالناصر همتی، رئیس‌کل سابق بانک مرکزی، بگومگوی توییتری داشت تا نشان دهد تصمیم گرفته همچون تعدادی دیگر از وزرای دولت از ظرفیت‌های فضای مجازی برای کاری جز خبرها و گزارش‌های روتین وزارتخانه‌ای استفاده کند.
محمد جواد آذری جهرمی با اشاره به پیشنهادی که در دوران وزارتش دریافت کرده بود در توئیتی نوشت: به نظر می رسد که دنبال ساخت USB ملی هم بروند، اما جای شکل مستطیلی درگاه اتصال، آن را سه ضلعی و مثلثی در بیاورند.