چند چهره چند جمله

علی شادمان، بازیگری که با حضور در سریال یاغی به نوعی حرکت روبه جلوی طوفانی را در حرفه خود رقم زده است، از علاقه اش به خانمی دوست داشتنی گفت.

انتقاد تند صادق زیباکلام:

الهی، هیچ انسانی گرفتار ۱۳ آبان نشود

زیبا کلام در توئیتی نوشت: اگر یک روز مسئولین به ۱۳ آبان می آمدند می دیدند که ایران خیلی هم آن گل و بلبلی که برای خودشان ساخته اند نشده.
علی مطهری در توئیتی با اشاره به شیوه مذاکرات ایران با آمریکا نوشت: همه به‌خاطر یک ژست انقلابی که ما می‌خواهیم آمریکا را تحقیر کنیم درحالی‌که ملت ما زیر فشارهای معیشتی درحال تحقیر شدن است.
داوری در توئیتی نوشت: سعید جلیلی در اوج بحران 88، دبیر شورایعالی امنیت ملی بود و آمریکایی ها در آن زمان، همه مقامات امنیتی کشور را با ادعای مشارکت در سرکوب اعتراضات، تحریم کردند، اما جلیلی هرگز تحریم نشد
رییس مجلس با اشاره به تصویب طرح بانکداری گفت: مجلس یازدهم تصمیم گرفته زمینه‌های قانونی لازم و مغفول‌مانده برای تحول در قوانین اقتصادی کشور را با همکاری دولت نهایی کند.
معاون زنان رییس جمهور در توئیتی نوشت: بلوغ جنسی خود به خود به وقوع خواهد پیوست. ما طرفدار قطعی ‎ازدواج بالغانه هستیم تا شاهد استواری نهاد والای ‎خانواده باشیم و این امر بیش از هر چیز نیاز به کار فرهنگی خصوصاً در مناطق محروم دارد.