ببینید

سراب روانسر یکی از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه است که در فصل پر بارش حدود ۶ هزار در لیتر ثانیه آبدهی دارد اما به دلیل کمبود بارش ها و وقوع خشکسالی ، آب این سراب و حوضچه های آن اکنون به طور کامل خشک شده است.
محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: بعد از ثبت نام در سایت و تائید شدن افراد، باید در بانک حساب باز کنند و بعد مبلغ در اختیار سازنده قرار می گیرد.
«کنسرتْ در شهر » نام برنامه ای است که به همت نوازندگان آنسامبل‌ زهیِ شیراز فیلارمونیا و با هدایت فرزاد خاوند به اجرای زنده موسیقی کلاسیک می پردازند. این برنامه با اجرای آثاری از بهتوون_باخ_ویوالدی_پیتاتزولا گروه هنر شهر آفتاب در پارک خیابان مصلی نژاد برگزار شد.
سید محمدعلی میرباقری

غروب زیبا در بام شیراز

در کوهپایه بخشی از استان فارس و در بام شیراز مکانی زیباست که شهر به راحتی رویت میشود. زیبایی آن زمانی مشهود است که در نزدیکی غروب آفتاب در آنجا حضور داشته باشید.
امام محمد باقر علیه السلام در روایتی به سخت تر بودن مؤمن از کوه اشاره کرده‌اند.
دریاچه زیتون بهارستان، اصفهان یکی از جاذبه های گردشگری شهر بهارستان است.
این محیط بدلیل وجود تعداد انبوهی از درختان زیتون به این نام، خوانده می‌شود.
ورزنه شهری با قدمت تاریخی است که در جنوب غربی شهرستان نائین، در شرق استان اصفهان و خط مرزی استان یزد قرار دارد.
شهری با اصالت که به شن‎زار، سازه‏‌های خاکی و خشتی و اصالت پوشش زنانش مشهور است. «ورزنه» را بیشتر با رنگ چادر زنانش می‎شناسد؛ شهری که زنانش سنت های هزارساله‎شان را فراموش نکرده‌‏اند، آن را از مادران‎شان به ارث برده‌‏اند و هنوز با چادرهای سفید در دل این شهر در رفت و آمد هستند.
در جای جای این شهر می‌‏توان این «فرشتگان سپیدپوش» را دید.
هنوز می‏‌شود در ورزنه بقایای آتشکده‎های زرتشتی را دید و احتمالا رسم سپیدپوشی زرتشتی با گرویدن اجداد مردمان این شهر به دین اسلام با این شکل از حجاب پیوند خورده و زنان شهر، سپیدجامگی را از آن روزگار به یادگار دارند. البته این شهر، شهر مزارع پنبه هم هست و برخی می‏‌گویند شاید فراوانی پنبه یا گرمی هوای منطقه کویر، زنان ورزنه‏‌ای را سپیدپوش کرده است؛ رسمی که البته روز به روز در حال کمرنگ شدن است.
آخرین پلی که روی زاینده‌رود ساخته شده در همین شهر است؛ پلی که سابقه ساختش به دوران صفوی می‏رسد
آری این شهر جایی است که زاینده‌رود آخرین قطره هایش را بر بستر کویر می‎ریزد .....
کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو است که از پیشینه تاریخی هفت هزار ساله برخوردار است. این روستای تاریخی و باستانی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی در ۱۸ کیلومتری شهر اسکو است.
روستای کندوان یکی از ۳ روستای صخره ای دنیا هم محسوب می شود.
در این مجموعه نگاهی کوتاه به باغ گیاهشناسی ملی ایران واقع در قطب گردشگری تهران منطقه 22 می اندازیم.
پارک ساعی تهران جزو آن دسته از پارک های قدیمی و دیدنی تهران است که بیشتر افراد در این پارک لحظات خاطره انگیزی را ثبت و تجربه کرده اند.این بوستان قدیمی با مساحتی در حدود 12 هکتار در خیابان ولیعصر ، پایین تر از میدان ونک و در منطقه 6 شهرداری تهران واقع شده است.این بوستان بزرگ عمومی دارای 6 در ورودی است و درب اصلی آن در سمت غرب قرار دارد که در خیابان ولیعصر است.ورودی شرقی پارک نیز در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) قرار دارد.
پارک ساعی تهران دارای چند نماد معروف است که می توان به باغ پرندگان ، باغ ژاپنی و مجسمه های گوناگون اشاره کرد.
آدرس پارک ساعی : تهران_خیابان ولیعصر_پایین تر از میدان ونک_ایستگاه آبشار
بافت فرسوده پامنار در منطقه ۱۲ شهر تهران متعلق به دوره قاجار بوده و قرار بود در طرح کاربری شهرداری تهران تبدیل به منطقه گردشگری و بازارچه شود، اما سال هاست به علت عدم تعیین تکلیف و اجرای طرح احیا شهرداری در بافت فرسوده این منطقه، علاوه بر تشویش بصری، زمینه ناپایداری هم در این مناطق فراهم کرده است. در این میان خانه‌های قدیمی و تاریخی هم به چشم می‌خورد که فراموش شده اند و تبدیل به پاتوقی برای معتادین شده است.
سازمان آگهی های پرسون