ببینید

امام علی علیه السلام در روایتی به ثمره روزه ماه شعبان اشاره کرده‌اند.
چشمه‌علی یک از نقاط دیدنی شهر ری به شمار می‌رود. این چشمه کاربرد دیگری هم برای اهالی منطقه دارد و آن هم شست‌وشوی فرش در ایام نزدیک به عید نوروز است.
منبع: فارس
امام جعفر صادق علیه السلام در روایتی به دلائل زیاد دعا کردن اشاره کرده‌اند.

خستگی از تن‌ت در می‌آید اگر یک چای خودت را مهمان کنی. چای باید دمی باشد، اگر هل و گلاب و عطر و طعمش هم باب میل باشد که دیگر هیچ! اگر مهمان باشی که حتماً عزیزی ولی اگر مهمان آدم رئوف و رحیمی باشی وضع فرق می‌کند. تو این چای را مهمان بهترین بندگان خدایی. چایخانه حرم حضرت رضا (علیه السلام) حال و هوای دیگری به این آستان نورانی بخشیده است. گوشه دنجی از صحن کوثر، چایخانه حرم چشم‌ انتظار زائران است و خادمان با چند لیوان چای گرم پذیرای دلدادگان حضرت هستند.
امام هادی علیه السلام در روایتی به بیان راهکار دوراندیشی اشاره کرده‌اند.
شیراز همیشه با بهارش شهره می بوده، بهاری که با شکوفه‌های درختان بادام و سیب و آلبالو و نسترن و ... آغاز می‌شود و با به گل نشستن درختان نارنج، در اردیبهشت بهشتی شهر راز، تداوم می‌یابد. در آستانه بهار، صدها هکتار از باغات بادام منطقه زیبای گردشگری مهارلو در ۲۰ کیلومتری شیراز، لباسی سفید از شکوفه‌های زود هنگام بهاری به تن کرده و در اینجا می‌توان به زیبایی هر چه تمام‌تر، طنازی بهار را مشاهده کرد. عطر دل انگیز شکوفه‌های بادام و طبیعت فوق‌العاده زیبای دریاچه مهارلو در این ایام با نشاط، دل هر رهگذری را می‌رباید.
امام علی علیه السلام در روایتی به بیان ثمره روزه ماه شعبان پرداخته‌اند.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در روایتی به دلیل نامگذاری ماه شعبان اشاره کرده‌اند.
حدیث روز

بنده محبوب خدا

امام علی علیه السلام در روایتی به معرفی بنده محبوب خدا پرداخته‌اند.
سازمان آگهی های پرسون