فال و سرگرمی

در صفحه سرگرمی مقالات و اخبار تفریحی و سرگرمی را خواهید دید.

بازی فکری کودک یکی از سرگرمی های سالم و مفرح برای کودکان می باشد که علاوه بر سرگرمی جنبه آموزشی دارد و مهارت های کودکان را پرورش می دهد. همه ما از دوران کودکی خود بازی‌هایی مانند منچ و مار پله را در خاطر داریم. انواع بازی‌های فکری دیگر مانند پازل، شطرنج و غیره نیز در میان کودکان و نوجوانان محبوب بوده و همچنان هم محبوب هستند. این نوع از سرگرمی‌های فکری به پرورش ذهن و خلاقیت کودکان هم کمک زیای می‌کند و بسیاری از آنها حتی محدودیت سنی نیز ندارد. بازی فکری در واقع مانند یک باشگاه ذهن برای کودک شما عمل می‌کند و به تقویت و پویایی ذهن او کمک می‌کند. ما در ادامه این مقاله به معرفی چند بازی فکری مناسب برای کودکان می‌پردازیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.
متن روز پرستار با استیکر، پیامک تبریک، مسیج، شعر، پیام کوتاه، دلنوشته، اس ام اس، عکس، استوری، متن کوتاه، وضعیت، کپشن، پست اینستاگرام و اس ام اس در ۹ آذر و ولادت حضرت زینب (س) ارسال می‌شود.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن مغز هستند، آنها مسائلی منطقی هستند که می توانند به تقویت توانایی های تحلیلی، بهره هوشی، دانش مفاهیم ریاضی و مهارت های محاسباتی انسان کمک کنند.
فال روزانه شما در روز شنبه 5 آذر 1401 بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا شب بر شما خواهد گذشت.