توپ و تور

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و .. را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

با منفی‌شدن تست کرونای تمام اردونشینان تیم ملی والیبال مردان ایران، این تیم فردا شب با ترکیب کامل ۲۵ نفره خود به ریمینی ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) اعزام خواهد شد.
حمیده ایرانمنش برکناری خود از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز زنان را تکذیب کرد.
کارشناس بسکتبال گفت: گرگان جزو استان‌هایی است که هواداران باوفا و بی شماری دارد. امیدوارم این قهرمانی شرایطی را به وجود بیاورد که تا بتوانیم از پتانسیل بسکتبال در این استان بیشتر بهره ببریم.
تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها به ترتیب به مصاف تیم های ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.
کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو رأی خود را مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران اعلام کرد و ۲۱ فرصت را برای اعتراض به این رای معین کرده است.

کوین دورانت و مایک کانلی، دو ستاره بسکتبال آمریکا یکشنبه شب جوایز متفاوتی را به خانه‌های خود بردند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: ما تابع شرایط کشور هستیم و هر زمان که اوضاع بهتر شود و فدراسیون پزشکی و ورزشی شرایط را مناسب پیش بینی کند ادامه رقابت‌های لیگ را برگزار خواهیم کرد.
ملی پوشان والیبال کشورمان که این روزها خود را برای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ جهانی و المپیک 2020 توکیو آماده می‌کنند در خصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی صحبت کردند.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: این جزیره هم اکنون میزبان چهار اردوی تیم ملی پارالمپیکی است.
رئیس فدراسیون والیبال:

آلکنو اختیار تام دارد

رئیس فدراسیون والیبال با اعلام حمایت قاطع خود از تصمیمات ولادیمیر آلکنو، به سرمربی تیم ملی مردان ایران اختیار تام داد تا درخصوص اردوها، تمرینات و تیم ملی تصمیم‌گیری کند.
کارشناس والیبال گفت: به نظر من طبیعی است که یکسری نقدها پیرامون اسامی دعوت شده شکل بگیرد چون به هر جهت وقتی سرمربی کنار تیم نباشد این شکل از حواشی به وجود خواهد آمد.
سرپرست هیات هندبال خراسان شمالی گفت: نخستین کارگاه، دوره های آموزشی و ورزش هندبال ویژه ناشنوایان و کم شنوایان، با هدف تیم داری هندبال ناشنویان استان  برگزار می شود.