توپ و تور

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و .. را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

والیبال توکیو 2020؛

فرانسه باخت اما صعود کرد!

فرانسه با کسب دو ست مقابل برزیل موفق شد صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کند.
والیبال توکیو 2020؛

لهستان کانادا را در هم کوبید

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی مقابل کانادا صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کرد.
در دیدار رده‌بندی تنیس المپیک نواک جوکوویچ مقابل پابلو کارنیو بوستا از اسپانیا شکست خورد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در المپیک گفت: بسکتبال قابل مقایسه با هیچ رشته‌ای نیست و باید برای رسیدن به نتیجه بیشتر تلاش کرد.
ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: من فعلاً قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم اما سعی می‌کنم کمتر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم.
کاپیتان تیم ملی ایران درباره بازی‌هایش با پیراهن تیم ملی گفت: همیشه سعی کردم بهترین باشم حالا در برخی رویدادها بهتر بودم و برخی دیگر خیلی خوب نبودم اما با تمام وجود کار کردم.
ملی پوش بسکتبال ایران پس از شکست مقابل فرانسه گفت: مقابل تیمی که قهرمان جهان است و آمریکا را شکست داده است با اختلاف ۱۷ امتیاز شکست خوردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که انتقادی از بازی شاگردانش ندارد. وی معتقد است اگر تیمش می توانست ست اول را با پیروزی به پایان برساند بازی طور دیگری پیش می رفت.
رییس فدراسیون بسکتبال پس از باخت تیم ملی مقابل آمریکا گفت: در نهایت ظرفیت ما همین است و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را به بسکتبال روز دنیا نزدیک کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از شکست مقابل تیم آمریکا گفت: بازیکنان ایران به خوبی تلاش کردند اما تیم‌های ایران و آمریکا قابل مقایسه نیستند.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین نبرد خود در چهارچوب رقابت‌های المپیک به مصاف آمریکای پرستاره رفت و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
میلاد عبادی پور:

روز افتضاح ما بود

دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از شکست برابر کانادا گفت: اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.