کشتی و رزمی

جدیدترین مهمترین اخبار کشتی و ورزش های رزمی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با درخشش در رقابت های گزینشی المپیک و صعود به فینال، موفق به کسب تنها سهمیه المپیک برای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در المپیک توکیو شد.
محمدی از خداحافظی میثم نصیری آزادکار پیشین تیم ملی از دنیای کشتی خبر داد و گفت: این کشتی‌گیر سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را نیز دارد.

دیرکل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم خاستگاه کشتی فرنگی کشور است و روند توسعه و ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزش در قم همواره در طی سال های اخیر رشد داشته‌است.
یادداشت/ اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در حالی به میزبانی تمام و کمال همدانی‌ها به پایان رسید که ۱۲ روز در محل های ورزشی مختلف همدان به طول انجامید تا خانواده کشتی و ورزشی استان هرکدام به نحوی در این اردو سهم و استفاده ای مفید را داشته‌باشند.
خیرین روستای آبشینه همدان طی اقدامی خیرخواهانه از کشتی‌گیران و مربی سازنده این روستا که توانسته بودند در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان افتخار آفرینی کنند با اهدای مبالغ میلیونی تجلیل به‌عمل آوردند.
سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده بود مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مردان ایران، در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد در زنجان برگزار شود اما به صلاحدید، زمان و مکان آن تغییر کرد.

کاظمی روشن پیشکسوت کشتی استان همدان راه برگشتن به دوران طلایی کشتی استان همدان را وفاق و همدلی خانواده این ورزش پر افتخار در استان عنوان کرد: اگر می خواهیم به آن روزهای سازنده نزدیک شویم باید مربیان، همچون شمع بسوزند و خود را عاشقانه وقف کشتی کنند.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی موزه هدایا و وسایل شخصی و ورزشی خود در قالب خانه موزه‌ای برای تقویت انگیزه جوانان جهت خدمت بیشتر به ایران خبر داد.
نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، گفت: طوفان شریفی، در قالب تیم ملی بوکس ایران برای حضور در اردوی مشترک و بازی‌های تدارکاتی، عازم ازبکستان می‌شود.

سرمربیان دو تیم کشتی آزاد و فرنگی در فاصله چند ماه مانده به المپیک 2020 توکیو درخصوص آخرین روند تمرینات ملی پوشان صحبت کردند.
رئیس هیات کشتی استان همدان خبر داد:

حضور ۱۸ کشتی گیر استان همدان در اردوی تیم ملی

رئیس هیات کشتی استان همدان از حضور ۱۸ کشتی گیر استان همدان در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: ۱۸ کشتی گیر استان همدان، مجوز حضور را در اردوی آماده سازی تیم ملی که به میزبانی همدان برگزار می‌شود، دریافت کردند.